אורלי ויינרמן היתה אחת השחקניות הלוהטות והמבוקשת ביותר בתחילת שנות ה-2000, בעיקר בזכות תפקידה האייקוני כעוגן ב"שמש". מאז כידוע, נעלמה מאור הזרקורים, עברה להתגורר בחו"ל ונקלעה למספר תקריות ששמו אותה באור שלילי אצל הקהל הישראלי. ויינרמן כידוע, החלה להשמיץ את ישראל ולכנות אותה israhell ואף יצאה, כך על פי שמועות, עם בנו של הרודן הלובי מועמר קדאפי.

אורלי ויינרמן (צילום: צילום מסך)
אורלי ויינרמן (צילום: צילום מסך)

כעת, מפרסם מאור בן שושן מוואלה סלבס, כי ויינרמן החליטה להוציא צו הרחקה לשתי חברותיה הטובות לשעבר, הסטייליסטית סנדרה רינגלר והשחקנית ומעצבת האופנה דורית בר אור, בנוסף לחברה נוספת. על פי הטענות, ויינרמן חושדת כי אחת מהן התראיינה בעילום שם וסיפקה פרטים על מצבה ועל חייה. על פי הפרסום, השופטת פסקה כי אין הצדקה להוציא את צו ההרחקה המבוקש. 

דורית בר אור (צילום: עופר חן)
דורית בר אור (צילום: עופר חן)

כעת, מגיבה סנדרה רינגלר לראשונה על הדיווחים: "ליבי על אורלי חברת ילדות שלי. אני מודעת למצבה. ניסיתי לעזור כמיטב יכולתי ביחד עם משפחתה וחברים קרובים. מציעה להניח לה ולמשפחתה, לחמול ולא לשפוט".

עוד קודם לכן, עלתה ויינרמן לכותרות, לאחר שהכתבת לילך מרקוביץ' דיווחה שהכוכבת לשעבר, מתגוררת בירושלים ומקבצת נדבות ברחוב תחת שם בדוי.

סנדרה רינגלר (צילום: אמיר מאירי)
סנדרה רינגלר (צילום: אמיר מאירי)