רגע לפני האסון הנורא שפקד את מג'דל שמס, תפסנו את רוסלנה רודינה לראיון ביום שישי האחרון, באירוע הקיץ השנתי של מותג הבירה הצרפתי BLANC1664. בשיחה עם רודינה, היא לא חסכה בביקורת כלפי הממשלה והגיבה על הסערה שהתעוררה סביב הסכמתה של נועה ארגמני, ששוחררה משבי החמאס, לנסוע יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לנסוע לקונגרס. 

רוסלנה רודינה בראיון על המצב בארץ (צילום :מערכת TMI)

״את הנאום גם לא שמעתי. אני רק ראיתי את הסערה המכוערת שעשו סביב נועה. זה היה דוחה ולא היה במקום בכלל. מאוד לא אהבו את זה שהיא טסה עם ביבי. ואני אומרת, עם כל הכבוד לכל מה שקורה בפוליטיקה, האחרונה שאתם יכולים לבוא אליה בטענות זאת היא. ובאיזו חוצפה בכלל? מה היא קשורה לפוליטיקה? היא טסה במטרה לקדם את עניין החטופים. זה הדבר היחיד שמעניין אותה. וזה אמור לעניין גם אותנו, שיחזרו הביתה. ולא כל הבולשיט והשטויות האלה. פוליטיקה תשאירו בצד, היא לא קשורה לזה. לא צריך להכניס אותה בכלל לזה. התעצבנתי, זהו״, אמרה רוסלנה בנחרצות. 

רוסלנה רודינה  (צילום: אמיר יעקובי)
רוסלנה רודינה (צילום: אמיר יעקובי)

מה את חושבת על גילויי התמיכה של הראל סקעת בנתניהו מיד לאחר הנאום?
״אני חושבת שאנחנו נמצאים בסיר לחץ. אנשים באמת איבדו כיוון. גם מי שלא מבין פוליטיקה, הוא מביע דעה. וזה בסדר, אבל אנחנו לא באמת יודעים מה קורה שם. אז כל אחד נהיה עכשיו איזה חכמולוג ומבקר נאומים. ותשמעו, לנאום הוא יודע. בזה הוא תמיד היה טוב, זה הצד החזק שלו. בזה הוא תותח. אבל בסוף, המטרה היא שכולם יחזרו הביתה, זה מה שאמור לעניין אותנו״.

עוד המשיכה ואמרה: ״וכשכולם יחזרו הביתה, כל מי שהיה שותף לאסון הכי גדול במדינה, צריך לשים את המפתחות וללכת הביתה. זה הסיפור מבחינתי״. 

את הולכת להפגנות להביע את תמיכתך?
״הפגנות לא, אבל כן יוצא לי לפגוש את המשפחות של החטופים, לבקר פצועים וחיילים. אנחנו עושים דברים מאחורי הקלעים, ולא הולכים וישר מעלים וצועקים. אני חושבת שזה יותר חזק. אני מאוד מתחברת לאופן שבו אני עושה דברים במקום להשוויץ בזה כל היום. וכן, גם להביע את דעתי - גם אם היא לא נעימה״.