- הדר שירי, מהדיירות הבולטות ב"האח הגדול" ולנצח הנמסיס של פרידה, התרגשה מאוד בצהרי שישי שעבר, כשההורים אורן ומיכל ריחפו במסוק מעל בית האח, כדי לעודד את רוחה אחרי שראו אותה בוכה בפרק האחרון.

מיכל שירי, מהבית, מה דעתכם על פרידה?
"אני חושבת שפרידה קודם ומעל הכל אדם עם לב ענק שאי אפשר לפספס אותו! אדם רגיש מאוד ומודע לסביבה של כל משתתפי 'האח'. פרידה משדרת כוח נשי מקסים בעיניי, אשר מעניק תחושת חיזוק אצל שאר נשות הבית וחיבור מדהים בין אחת לשנייה. מסוג הדמויות שבהחלט נכון לראות בבית 'האח הגדול'".

אורן שירי, הדר שירי, מיכל שירי (צילום: פרטי)
אורן שירי, הדר שירי, מיכל שירי (צילום: פרטי)

> הסופרת והעיתונאית שירי כץ, עיתונאית אוכל ובשלנית חובבת קולינריה טבעונית ואשתו של כתב איכות הסביבה המוביל אביב לביא, הגישה טיוטה של תסריט לקרן הקולנוע. שם התסריט היה "טיפול", הוא עסק בפסיכולוג ומטופלים והקשרים שביניהם, וכל התסריט התרחש בקליניקה בצורה של דיאלוגים בין הפסיכולוג והמטופלים. חגי לוי היה באותו זמן חבר הנהלת קרן הקולנוע, שדחתה את התסריט. לאחר כארבע שנים יצא לוי עם הסדרה "בטיפול", שלפי טענתה של כץ כוללת חלקים מהותיים מהתסריט ומהפורמט המקורי שלה. כץ הגישה תביעה, לוי הכחיש כל קשר וכעת הנושא נתון להכרעתו של בית המשפט.

בא כוחה של שירי כץ, עו״ד תמיר אפורי ממשרד שבלת: "טענותיה של שירי כץ בדבר ההעתקה הבוטה של התסריט המקורי שכתבה יתבררו בבית המשפט".

עידו חיטמן, ממשרד ארנון ושות׳, המייצג את חגי לוי: "כל יצירה של חגי לוי היא פרי יצירתו האישית וכישרונו. אני מאמין כי טענותיה של כץ הן טענות סרק ובהתאם יהיה גורלה של התביעה לדחייה". 

חגי לוין (צילום: אלוני מור)
חגי לוין (צילום: אלוני מור)

> בשישי שעבר התקיימה בסינמטק בת"א הקרנת הסרט "אמא פריים טיים" של אלון נוימן ומתנאל גוטליב, בכיכובם של שחר חסון, ליטל שמש, אורנה בנאי, אביתר עוזרי ועוד. האולם היה מלא עד אפס מקום. בין המשתתפים, מלבד עוזרי ושמש, שון סופטי, נטע רוט, סמיון, תסריטאים, מפיקים ונציגים מגופי קולנוע שונים.

מתנאל גוטליב, אלון נוימן, אביתר עוזרי (צילום: ניר פקין)
מתנאל גוטליב, אלון נוימן, אביתר עוזרי (צילום: ניר פקין)

המתחם החדש של חיים סקאל, אירח לערב תרומה מרגש לוחמי מלחמת חרבות ברזל בשיתוף עמותת בלב אחד. הגיעו: ראש עיריית פ"ת רמי גרינברג וראש עיריית קריית אונו מיכל רוזנשטיין. כל אחד מהלוחמים קיבל גיפטקארד בשווי 500 שקל לקניות במתחם החדש בפ"ת.

חיים סאקל, מיכל רוזנשטיין (צילום: יחצ)
חיים סאקל, מיכל רוזנשטיין (צילום: יחצ)