- המתלוננות נגד כוכב הרשת, אלעד לוי (35), זועמות. אחרי שהוגשו נגדו 11 תלונות בגין ביצוע עבירות מין לכאורה, הוא שוחרר עם הגבלה שאוסרת עליו ליצור קשר עם המתלוננות. חברה של אחת המתלוננות אף פגשה אותו בנתב"ג והתעמתה איתו מילולית. אחת המתלוננות אמרה לליאורה: "כבר כמעט שלושה חודשים מאז נפתח המקרה הזה והמשטרה הייתה כל כך על זה. כל כך עודדו את הבנות לבוא ולהתלונן. אני בטוחה שבנות נוספות שנפגעו לא התלוננו. חזרנו לטראומה. זה הגיוני אחרי שעברתי את מה שעברתי?".

עו״ד קרן ברק, המייצגת את כל המתלוננות בפרשה: "הנשים שנפגעו מאלעד לוי מאוד פגועות ומאוכזבות מההתנהלות של המערכת עד כה. אני קוראת בשמן לפרקליטות להתייחס במלוא הרצינות לפרשה ולמצות את הדין עם לוי במהרה".

אלעד לוי (צילום: יח''צ)
אלעד לוי (צילום: יח''צ)

עו״ד שי שורר, המייצג את אלעד לוי, עם תלונות כאלו מתעופפים לחו"ל?
"מרשי עומד על חפותו ודוחה כל טענה כי אי פעם פגע באישה. מרשי לא הוגבל מעולם, לא על ידי המשטרה ולא על ידי בית משפט, מלצאת את גבולות הארץ, ודי לחכימא ברמיזא. מרשי יפעל בכל האמצעים החוקיים כנגד כל מי שהכפיש את שמו, ובייחוד פגע בפרטיותו. יש להצטער צער רב כי מנסים להשתמש באמצעי התקשורת להתנגח במרשי ולהכפיש את שמו. למי ששכח, מרשי שוחרר בהסכמת המשטרה לאחר בדיקה מעמיקה של טענותיו. כנגד מרשי לא הוגש כתב אישום ואף לא הודעה על כוונה להגיש כתב אישום".

אלעד לוי, ליהי בנין (צילום: אביב חופי)
אלעד לוי, ליהי בנין (צילום: אביב חופי)

> אחד מהסוכנים הכי גדולים בהוליווד, ג'יי כהן, מהשותפים בסוכנות המשחק הענקית gersh, שבה חתומים שחקנים וכוכבי־על כמו דניאלה מלשיור הפורטוגזית ופייפר פראבו, חגג שני אירועים חשובים בשבוע האחרון. הראשון: 25 שנה לתרומת כליה שקיבל והצילה את חייו. השני: אות הוקרה וכבוד מטעם צעירי ישראל באל־איי על תמיכתו ותרומתו הבלתי מתפשרת במדינת ישראל. אגב, למי שלא ידע, אשתו של כהן היא השחקנית היהודייה מישל טרכטנברג, שזכורה מהסדרה "באפי ציידת הערפדים". על זה נאמר משק בית כחול־לבן על מלא.

ג׳יי כהן (צילום: פרטי)
ג׳יי כהן (צילום: פרטי)

> הבמאי הישראלי אריאל ורומן ישיק החודש את סרטו החדש "1992", שהיה גם האחרון בחייו של השחקן האגדי, ריי ליוטה. אם זה לא מספיק, קווין קוסטנר האגדי בחר אותו אישית להיות הבמאי של מערבון מסקרן שעליו הוא עובד ואמור לצאת לדרך בשנת 2025.

ויקטוריה ורומן, אריאל ורומן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
ויקטוריה ורומן, אריאל ורומן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

- הרקדנית סנה סוקול, שמככבת ב״רוקדים עם כוכבים״, קטפה קמפיין אופנה ראשון ותשמש כפרזנטורית לרשת SCOOP לעונת סתיו־חורף 2024־5202. סקול תשלשל לכיסה 150 אלף שקל עבור הקמפיין החדש.

סנה סוקול (צילום: אור דנון)
סנה סוקול (צילום: אור דנון)