ספיר נרקיס נמצאת כנראה בתקופה הסוערת בחייה, לאחר שנודע כי היא ובעלה ב-15 השנים האחרונות, הזמר ליאור נרקיס, הודיעו על גירושים. נרקיס שמרה על דממה בכל הנוגע לחייה האישיים, אולם כעת הרגישה שהיא מוכנה לדבר לראשונה מול מצלמות. פגשנו אותה בהשקת חנות הפופ אפ של מותג האופנה MISS NORI בקניון רמת אביב, לו היא משמשת לראשונה כפרזנטורית ושמענו ממנה על התקופה האחרונה, הקשיים שהיא חווה והאם יש כבר גברים שמנסים להתחיל איתה? צפו:

ספיר נרקיס בראיון ראשון לאחר שנודע על הגירושים מליאור נרקיס (צילום :מערכת TMI)

"הגענו להשקה של MISS NORI. יש להם מותג מדהים מדהים ואיזה כיף לי להיכנס לנבחרת המדהימה הזו. אני נורא מתחברת לכל הקו של אלינור, אנחנו בערך בנות אותו גיל. את יודעת, אימהות, נשים צעירות שמתעסקות באופנה, שיכולות לשלב מותג יוקרה עם משהו שהוא בייסיק וקליל ונוח, זה הכי כיף בעולם".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כל מה שקורה בעולם, איך את חווה את זה מבחינה רגשית?
"כמו כל מדינת ישראל. זו שמחה שמהולה בהמון עצב. אנחנו כולנו חווים את הכאב הזה ביחד. גם על החטופים שאנחנו מחכים שיחזרו, ובכלל על כל מה שהמדינה שלנו עוברת. אני מניחה שכולנו עוברים את זה ואני מקווה שנהיה כבר במקום אחר ונדע טוב ושמחה". 

את חווה כרגע גירושים. איך את מרגישה בתוך הדבר הזה שכולם נכנסים לך לצלחת?
"אין ספק שזו תקופה לא נעימה שעוברת עלי ועל הילדים, וכמובן שעל ליאור. אבל אנחנו משפחה ותמיד נשאר משפחה, ותמיד נהיה למען הילדים שלנו. יש לנו שלושה ילדים מהממים וזו תקופה שהיא לא פשוטה, אבל אנחנו נעבור אותה".

ספיר נרקיס בהשקת חנות הפופ אפ של MISS NORI (צילום: אור גפן)
ספיר נרקיס בהשקת חנות הפופ אפ של MISS NORI (צילום: אור גפן)

באמת 15 שנה ושלושה ילדים. הזוגיות שלכם לא פעם היתה בכותרות. היה לזה משקל? להד התקשורתי עליכם.
"אנחנו לוקחים את זה בחשבון כי אין ספק שליאור הוא זמר מאוד מוכר במדינת ישראל וזה משהו שהוא לא פשוט ולא נעים, אנחנו מנסים כמה שיותר להפריד את זה מהילדים ופחות לתת לזה מקום בחיים שלנו בפן האישי. יהיה בסדר, אנחנו בטוב, אנחנו בריאים, אנחנו שמחים, הילדים שלנו בריאים וזה מה שחשוב. אנחנו היום במקום של קצת לעשות שמח וקצת לעשות טוב, וזה מה שחשוב". 

זה אולי עוד מוקדם מדי, אבל ישראלים הם אנשים חצופים. כבר התחילו להציף לך את הדיירקט בפניות?
"וואו זה עדיין לא המקום, אני עדיין מכבדת את זה שאני לא גרושה רשמית, אבל אני מקווה להתחלות חדשות ושלכולם יהיה טוב ושהמדינה שלנו תדע ימים שקטים ומאושרים".

ספיר נרקיס בהשקת חנות הפופ אפ של MISS NORI (צילום: אור גפן)
ספיר נרקיס בהשקת חנות הפופ אפ של MISS NORI (צילום: אור גפן)