עמית ורותם, הזוג הכתום והמצחיק של "המירוץ למיליון"' הודחו בפרק אתמול (שלישי). כעת, הן חושפות מה הסיבה לסכסוך עם החברים הטובים יפתח רמון וסהר קורן. אתמול דיווחנו לכם לראשונה כי הסכסוך הגדול של עמית ורותם התמקד בעיקר בסהר, ואילו עם יפתח הן הצליחו ליישר הדורים. כעת אחרי הדחתן, חושפות עמית ורותם מה הוביל ליחסים הקשים עם סהר קורן.

עמית ורותם (המירוץ למיליון) (צילום: משה נחמוביץ')
עמית ורותם (המירוץ למיליון) (צילום: משה נחמוביץ')

הבוקר, התארחו המודחות הטריות בתוכנית של ניב רסקין ושיתפו. רותם סיפרה: "לא מגיע לסהר שנרים לו, הוא ממש חגג את ההדחה שלנו. יכול להצטרף אביב גפן לאור הירח. מהתחלה, באנו שתי רווקות ומאוד הרמנו לסהר הוא בחור חתיך אי אפשר להתכחש לכך, השרירים טשטשו אותנו קצת והוא כל פעם הוריד והוריד ומאוד זלזל בנו. וכשאנחנו ביקשנו עזרה במשימות הם לא רצו לעשות איתנו שיתוף פעולה ואחרים שביקשו עזרה הוא כן עזר״.

סהר ויפתח (המירוץ למיליון) (צילום: משה נחמוביץ')
סהר ויפתח (המירוץ למיליון) (צילום: משה נחמוביץ')

עמית הוסיפה: "אנחנו לא הטייפ קאסט שלו, אנחנו לא הבנות שהוא מסתובב איתן ביומיום. הוא אוהב 60-90-60, בנות עם ריבועים. מהמם בהצלחה. יפתח הכי שונה ממנו, יפתח ניסה כל הזמן ליצור איתנו קשר ואנחנו מאוד אוהבות אותו ובקשר טוב איתו וסהר זה כבר אישיו שלו. 
אחרי שהוא שר לרותם ׳איזה יום שמח יום של הפתעות׳ (אחרי ההדחה) זה היה הקש ששבר את גב הגמל. זה בסדר שהוא לא התחבר אבל לבוא ולשיר ולצחוק לה בפנים, כל הקאסט בא אליו ואמר לו שזה לא מגניב ולא ספורטיבי״.

עמית ורותם על הסכסוך עם סהר ויפתח (צילום :מתוך קשת 12)