- לפני שעלה לכותרות בנסיבות פחות נעימות היה יניב סלמון, בעלי י. גלרום תעופה, הבעלים של מ.ס קריית גת, מהקבוצות המצליחות ביותר בכדורגל הנשים בשנים האחרונות. אלא שהשבוע חשף גולן חזני מ"כלכליסט" את קריסת האימפריה שהקים סלמון. מתברר שרבים מעשירי ישראל והצמרת הכלכלית הפקידו בידיו מיליון שקל כל אחד, תמורת האפשרות לטוס במטוס פרטי לחו"ל בכל עת. עכשיו הם נותרו ללא הכסף וללא הטיסה המיוחלת. התברר שסלמון צבר חובות עתק, ולפי החשד השתמש בכסף שהופקד בידיו כדי לכסות אותם. רשימה חלקית של הנפגעים: ליאון קופלר, ישי דוידי, איל וולדמן, שלמה דברת, יונתן קולבר, דרורית ורטהיימר, אסי טוכמאייר, עומר אדם ועוד.

טל להב סלמון, אשתו של יניב, אני מניחה שלא פשוט מה שאתם עוברים.
"אין לי קשר עם החברה, ואם קראת את כתבי בית הדין והפרסומים, ידוע לך כי המצ"ב פירק גם את החיים שלנו כתא משפחתי. כמי שחיה עם יניב, אומר שמעולם הוא לא פעל מחוץ לחוק ואלמלא הקורונה כלום לא היה משתבש. לראיה, הנאמן עדיין מפעיל את החברה. יניב הוא בן אדם טוב עם לב זהב, שמעולם זו לא הייתה כוונתו. הוא הסתבך ומאוד מצר על כך".

הכרת את הקליינטים של החברה?
"אף לא אחד".

אתם עדיין חיים יחד במושב לכיש?
"כן. חשבנו לפרק וכבר התחלנו בתהליכים, אך החלטתי להשאיר את האבא של הילדים שלנו איתנו בבית למרות התקופה הקשה. אנחנו כבר לא במושב לכיש, עברנו לב"ש, קרוב למשפחה שלי. אני צריכה את התמיכה. מקווה לימים טובים, תודה לך".

 > כארבעה חודשים לאחר הסיבוך הרפואי במצבה הבריאותי, נטע ברזני נבחרה לשגרירה הראשונה בישראל של מותג ההנעלה הבינלאומי NINE WEST. כזכור, בחודש מאי האחרון היא ובן זוגה גרי דהן הפכו להורים לבן בכור, אך היא אושפזה בטיפול נמרץ בעקבות סיבוך רפואי נדיר והייתה תחת השגחה רפואית 24 שעות ביממה.

נטע ברזני (צילום: עומרי רוזנגרט)
נטע ברזני (צילום: עומרי רוזנגרט)

> דיג'יי דרוויש (דוד דרוויש אברמוב), שאיבד את בנו ליאור ז"ל בפסטיבל ה"נובה", מצטרף לוועדה המייעצת של הסטארט־אפ הישראלי - VIBEZ, פלטפורמה טכנולוגית חדשנית ליצירת קהילות סביב אירועי תרבות.

סער דובב, דיג'יי דרוויש (צילום: VIBEZ)
סער דובב, דיג'יי דרוויש (צילום: VIBEZ)