תפסנו את אנה זק בצילומי קמפיין  החורף של "רנואר" לשיחה על החופשה הרומנטית עם בן הזוג מרגי והאם היא מתכוונת לעשות רילוקיישן עבורו, מה דעתה על הביקורת הקשה של דוד דביר נגדה, איך היא התייחסה לסערת הפוטושופ וגם, תגובה ראשונה על קמפיין המיליונים הזוגי שאולי עתיד לקרות בקרוב עם בן הזוג המצליח. צפו:

אנה זק בראיון (צילום :מערכת TMI)
"אנחנו בצילומים של רנואר, מצלמים חורף בשיא הקיץ אבל הם דאגו לנו למקום סגור אז אין תלונות".

איך התחושות להיות עם כל החברים לנבחרת? גם עם יעל שאת עושה איתה את הפסטיגל השנה.
"אני מרגישה שיש לנו נבחרת כל כך כיפית, כולם חברים ומכירים אז זו כבר נקודת התחלה מושלמת. אנחנו מבלים כל היום ביחד, מצטלמים. ויעלי איתי אז כיף".

יש רגע של "אני יודע מדי זמן איתך?" כמו חברות שהן דבק לפעמים?
"עם יעל זה אף פעם לא מספיק, אני תמיד אוהבת לעשות איתה דברים, זה מושלם בעיניי שיש לנו שני מקומות שאנחנו כל הזמן ביחד".

חזרת בדיוק מחופשה עם מרגי. זה היה נראה סופר רומנטי.
"זה מקום ממש רומנטי וכיפי, ויפה בטירוף. רציתי להיות שם הרבה זמן וכן זה היה מדהים, כמו אוויר לנשימה כזה. ואז חזרנו לפה, למציאות שלנו".

אנה זק לרנואר (צילום: דובב אגמי)
אנה זק לרנואר (צילום: דובב אגמי)

את ומרגי נמצאים לרוב בדיסטאנס נורא גדול, ופתאום יש לכם חלון זמן יחד במקום אחר, זה מבהיל? מרגש?
"זה מרגש בטירוף. אנחנו לא מתראים הרבה בגלל המרחק אז כל מפגש שלנו מרגש. פתאום להיפגש במקום אחר זה ממש כיף, חויה אחרת כזאת. ואני מרגישה שכל דבר קטן כזה בשבילי זה חוויה ענקית לקשר, אני מכירה אותו הרבה יותר. זה כיף ממש". 

מה לגבי התספורת שלו? היה לך צד בעניין?
"ממש לא. אני חושבת שהוא מחליט יפה לבד מה הוא צריך לעשות. אני חושבת שיפה לו הכל ברמות, זה לא הגיוני. איך אפשר להיות כל כך יפה עם כל דבר".

איך הגבת?
"אני קצת מתגעגעת לשיער. אבל זה מדהים, עפתי על זה ברמות. זה קצת מוזר לראות תספורת אחרת אבל זה מושלם לו ברמות".

יש מחשבה אולי על מעבר לוקיישן שלו או שלך?
"אנחנו לא מדברים על זה כרגע, זה המצב שלנו. אני חושבת שיש בזה גם הרבה דברים טובים, מרחק זה געגוע ומרחק זה ספייס. לשנינו יש קריירה ואני חושבת שגדילה עצמית כבן אדם זה חשוב. אז יש לזה יתרונות, אני לא יודעת מה יהיה הלאה אבל אני חושבת שהוא הפרטנר המדהים לזה, אז הכל בסדר בינתיים". 

נבחרת רנואר בצילומי קמפיין חורף  (צילום: דובב אגמי)
נבחרת רנואר בצילומי קמפיין חורף (צילום: דובב אגמי)

אם אני אומרת את המילה חתונה, את נחנקת?
"לא, זה מרגיש פשוט שאני קטנה עדיין, זה לשלב אחר בחיים. ילדים ולבנות משפחה זה עוד לא שם. אני ילדה, יש לי עוד כל כך הרבה זמן".

בנושא אחר, לא מזמן, דוד דביר יצא נגדך. איך הרגשת?
"זה באמת די עבר לידי, כי אני רגילה שיש ביקורות עלי, חיוביות ופחות. זו ספציפית היתה פחות חיוביות ופחות נעימה, אבל אני לא מרגישה שאני צריכה להתרגש מזה. אני חושבת שלכל אדם יש דעה. דוד הוא אדם מבוגר ממני ואני מכבדת אותו. לכל אחד יש זכות להביע את הדעה שלו, הוא בוחר איך לעשות את זה וזה בסדר. אני לא נותנת לזה יותר מדי מקום. אני חושבת שאני מפנה את האנרגיה שלי לאנשים שנותנים לי להרגיש ביטחון ותומכים במה שאת עושה".

ממש היום פורסם על קרב בין משרדי פרסום עליך ועל מרגי, עם סכום מאוד גדול. את יכולה להגיב על זה?
"אני גיליתי על זה בדיוק כמוך ואני לא יודעת על מה מדובר. אני מתארת לעצמי שיש כל מיני הצעות וכל מיני דברים, אז אין לי איך להגיב על זה".

ושאלה אחרונה, לפני חודש נקלעת לסערת הפוטושופ. מה הרגשת לגבי זה?
"הייתי קצת בהלם לראות את זה. אני ראיתי את זה באינסטגרם וזה נורא ביאס אותי כי זה נגד כל מה שאני מאמינה בו, וזה לא כיף שכזה עושים את זה ללא ידיעתך, פשוט ביאס אותי. אני חושבת שכל אחד מדהים כמו שהוא. זה לא משהו שהוא בשליטתי, אבל כן ביאס לראות את זה".

אנה זק לרנואר  (צילום: דובב אגמי)
אנה זק לרנואר (צילום: דובב אגמי)