לפני מספר חודשים, סיימו רוני מאנה וג'ני צ'רוואני את הסכסוך המתמשך שניהלו בבתי משפט במהלך ארבע שנים ויישרו הדורים, וחתמו על הסכם גירושים לאחר 14 שנות נישואים ושתי בנות משותפות. אלא שכעת מגיעה שוב תפנית בעלילה, היחסים בין השניים עולים על שרטון מחדש, הפעם בגלל ראיון שהעניקה צ'רוואני . אנחנו נביא לכם פרטים בלעדיים מטעמו של רוני מאנה. 

ג'ני צ'רוואני, רוני מאנה (צילום: ענת מוסברג)
ג'ני צ'רוואני, רוני מאנה (צילום: ענת מוסברג)

בראיון שהעניקה צ'רוואני למאקו, התייחסה הדוגמנית לנישואים שלה עם איש העסקים ואמרה: "מי שהייתי בגיל 24 כשהתחלנו להיות יחד הייתה שונה ממי שהייתי בגיל 30, פלוס שתי ילדות. כשאני השתניתי והדרישות שלי השתנו, נהיה פער. צריך להוסיף לזה פער גילאים גדול מאוד, של 24 שנים בינינו וזה כבר משהו שהיה בלתי אפשרי להדביק". אלא שמאנה זעם על דבריה של ג'ני ושיתף בסוף השבוע קטע מתוך ראיון זוגי מהעבר שלהם בו אמרה ג'ני: "אחרי כל כך הרבה זמן יש איזון (בפער הגילאים), גם במעמד בתוך הבית". 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ג'ני צ'רוואני (צילום: רפי דלויה)
ג'ני צ'רוואני (צילום: רפי דלויה)

כמו כן הוסיף: "עכשיו תדמיינו שאתם מתעוררים כל יום עם ג'ני אחרת", וסיים בעקיצה כואבת: "פעם הבאה שתרצי לקדם פורמולות לשיער, תבקשי ואחבר אותך בכייף". ג'ני צפויה להשיק בקרוב סדרת פורמולה לשיער, אלא שמטעמו של מאנה נמסר ל-TMI בבלעדיות: "היה ביניהם סיכום, רוני נתן לה דירה בשווי מיליוני שקלים ומזונות והסיכום היה לא לדבר על העבר שלהם יותר ולשים הכל מאחורה, והיא הפרה את הסיכום ביניהם רק תמורת קידום פורמולות לשיער וכמה שמנים". 

רוני מאנה (צילום: אור גפן)
רוני מאנה (צילום: אור גפן)

עוד הוסיפו מטעמו של איש העסקים: "אם השם של רוני לא נמצא, ג'ני לא מעניינת. רוני ויתר על הכל בשביל לסיים את זה בטוב, והיא לא בוחלת בשום אמצעים, כי היא כבר לא מעניינת אף אחד, מוכנה למכור את המשפחה בשביל עוד כמה מילים בעיתון". עוד נמסר: "נמאס לרוני שהיא שופכת את דמו בתקשורת ומשקרת".

ג'ני צרוואני ורוני מאנה (צילום: ניר פקין)
ג'ני צרוואני ורוני מאנה (צילום: ניר פקין)