אריק פינטו מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר שיתף את חבריו בפייסבוק מהחוויות שצבר באולימפיאדת פריז 2024:  "נפלה בחלקי זכות גדולה לצפות במספר אירועים מרגשים באולימפיאדה בפריז. האירוע המרגש ביותר היה בג׳ודו בהופעה המרשימה של שני הרשקו שזכתה במדליית כסף. צפיתי גם בשחייה, באתלטיקה ובמשחק חצי הגמר בכדורסל בין נבחרת ארצות הברית לבין סרביה שהיה מרתק עם קאמבק מדהים של האמריקאים. בסיום המשחק, בין שלל הצופים, פגשתי ביעל ארד יושבת ראש הועד האולימפי הישראלי שהייתה לי הזכות לעבוד איתה במסגרת תפקידי כיו״ר המועצה הלאומית לספורט. הגם שעדיין מוקדם לסכם, ניתן לומר בוודאות שהייתה זו הופעה מכובדת, מרגשת ומרשימה של הספורטאיות והספורטאים של המשלחת הישראלית מכל היבט ובוודאי במניין המדליות עד כה! ניצחון הרוח, העוצמה, הלהט, הנחישות וההתמדה! ולסיום אני רוצה לומר מילה חמה ליעל ארד שמובילה את הועד האולימפי. מנהיגה ומנהלת ברמה גבוהה, בכישרון ובמקצועיות. הציגה חזון ברור, ותכנית עבודה שנגזרה מתכנית אסטרטגית מאתגרת. העצימה את הספורטאים, הצוותים המקצועיים והעובדים, הציגה יכולת להתמודד עם שינויים ויכולת קבלת החלטות גבוהה! בימים קשים אלו עבור החברה הישראלית אני מרבה לחשוב כמה אנחנו זקוקים למנהיגות מעוררת השראה עם דוגמא אישית כדוגמת יעל ארד! יישר כוח למשלחת הישראלית, גם לאלו שלא זכו במדליות! חשוב שייזכרו שהמסע הוא הכי חשוב ואם יתמידו בו גם זה יגיע! אי אפשר לסיים בלי לקוות לשובם של החטופים, החלמתם המהירה של הפצועים ולשלומם של החיילים. אסיים בנימה אופטימית שעם ישראל הוא עם הנצח ובאחדותנו נוכל לכל".

אריק פינטו  (צילום: הדס פרוש פלאש 90)
אריק פינטו (צילום: הדס פרוש פלאש 90)

> זו השנה השלישית שבה נערך מחנה הקיץ" One Team"המשלב נערות יהודיות ובדואיות. המחנה הוא ביוזמת SSI  - תוכנית הספורט למען קידום חברתי של קרן עזריאלי, ובשיתוף פעולה עם העמותה לקידום החינוך World ORT קדימה מדע.  הוא נועד לייצר אקלים חברתי בריא ונעים יותר באמצעות פעילויות גופניות, מתוך אמונה שלספורט יש כוח לאחד ולחבר בין אוכלוסיות שונות. אורחת מיוחדת במחנה השנה היא אסוקה בת ה-16, בתו של שגריר יפן בישראל -  אראי יוסקה, שהצטרפה למחנה למשך מספר ימים על מנת לחוות מקרוב את הפעילות. אל טקס הסיום הגיעו  השגריר היפני, דני חכים -  חבר דירקטוריון קרן עזריאלי קנדה, ומייסד תוכנית הספורט של קרן עזריאלי, ובני המשפחות של המשתתפות. 

אראי יוסקה, דני חכים (צילום: קרן עזריאלי)
אראי יוסקה, דני חכים (צילום: קרן עזריאלי)

תערוכת בוגרי ובוגרות בצלאל - אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, לשנת 2024, נפתחה לקהל הרחב. התערוכה מוצגת בקמפוס בצלאל על שם ג'ק ג'וזף ומורטון מנדל, וכוללת למעלה מ-400 עבודות, מכלל מחלקות האקדמיה. בין שלל העבודות נחשפו האורחים גם לתערוכה ייעודית ייחודית שנקראת "בו בזמן". תערוכה זו המוצבת בגלריית קלור, מציגה עבודות מכלל מחלקות האקדמיה,  המוקדשות לשבעה באוקטובר. את התערוכה אצרו יחד, פרופ' עדי שטרן - נשיא בצלאל, ואילנית קונופני. בין המבקרים הרבים נצפה גם השף חיים כהן. 

חיים כהן (צילום: דוד עדיקא)
חיים כהן (צילום: דוד עדיקא)

יונתן ארן, מנכ"ל מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי IL MAKIAGE, אירח את הזמר והיוצר מרגי, במסגרת השקת קולקציה משותפת ראשונה של היוצר והמותג הנקראת IL MAKIAGE X MERGUI . ההשקה נערכה ב"אוזן בר" בתל אביב, ומרגי שנחת ישירות לאירוע, ממקום מושבו בחו"ל, הפתיע את הנוכחים כשעלה לבמה וביצע הופעה בהפתעה עם להיטיו המוכרים ועם שירים מהאלבום החדש.  

מרגי, יונתן ארן (צילום: יח''צ)
מרגי, יונתן ארן (צילום: יח''צ)

ברביעי האחרון נערך אירוע תחת הכותרת "לאורו של אופיר", שבמסגרתו נפתח מחנה קיץ, שנועד להגשים את חזונו של אופיר ליבשטיין ז"ל, ראש המועצה האזורית שער הנגב שנרצח ב-7 באוקטובר, לשלב אנשים עם מוגבלויות בחברה. מחנה הקיץ נקרא "הללויה", וביוזמת המחלקה לישראל והנצחת השואה בהסתדרות הציונית העולמית, ישתתפו בו בני נוער עם צרכים מיוחדים מאלו"ט, בשילוב עם בני נוער מ-14 מדינות ברחבי העולם, מיישובי עוטף עזה, וממקומות נוספים ברחבי הארץ. בין המשתתפים באירוע: ורד ליבשטיין - אלמנתו של אופיר ליבשטיין ז"ל; יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית - יעקב חגואל; סגן יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית ויו"ר המחלקה לישראל והנצחת השואה - גיל סגל; מנכ"ל אלו"ט - דדי עטאס; מנכ"לית הבונים - שירי מדר; ליהיא לפיד, נשיאת עמותת שק"ל; חבר הכנסת לשעבר איתן גינזבורג, ועוד.

ליהיא לפיד (צילום: שלומי מזרחי)
ליהיא לפיד (צילום: שלומי מזרחי)

שר הביטחון לשעבר עמיר פרץ, קובי ועדה אושרת, אביגדור קהלני, נעם סמל, ועוד רבים הגיעו לחגוג עם יוסי אלפי, בתיאטרון "צוותא", את השקת ספרו "עושים סיפור" שיצא בהוצאת "פרדס". רגע מרגש במיוחד נרשם כששרי אלפי,  גורי אלפי והנכדה ניאה, שרו על הבמה את "אבא סיפור" והקדישו אותו ליוסי שחגג את יום הולדתו ה-79, ולא שכח להזמין את הקהל לפסטיבל מספרי סיפורים ה-31 שיתקיים בסוכות הקרוב

עמיר פרץ, יוסי אלפי (צילום: משה צ'יטיאת)
עמיר פרץ, יוסי אלפי (צילום: משה צ'יטיאת)

לקראת ט"ו באב בחרה רשת ״אביבי מטבחים״ להביא את הזוגות המתחרים ב"מרוץ למיליון" לבדוק עד כמה הם מכירים את הזוגיות שלהם במטבח. התייצבו במצב רוח רומנטי, קולינרי ותחרותי: יוני אביבי מבעלי אביבי מטבחים, שלומי כהן - מנהל עיצוב ושיווק אביבי מטבחים, וזוגות המרוץ למיליון: יפתח רמון וסהר קורן, אן ולי אברהמי, אסתי ואיציק סוקולובסקי.

אן אברהמי, יוני אביבי, לי אברהמי (צילום: אביבי מטבחים)
אן אברהמי, יוני אביבי, לי אברהמי (צילום: אביבי מטבחים)