בשבוע שעבר, נודע כי מודחי "האח הגדול" בן אדם וקורלי לרוסה, שהיה נראה כי הם הופכים לזוג בתוך הבית המפורסם, החליטו להיפרד. רגע לפני הידיעה המאכזבת, הגיע אדם לפודקאסט של TMI ושוחח עם מיקי לוין על כל התקופה האחרונה והסוערת בחייו.

"אנחנו נמשיך לדבר ולהיפגש, ונבין אם זה קורה באמת," אמר אדם על הקשר עם קורלי וחשף כי הם נפגשו לאחרונה לשיחה ארוכה, בה שיתפו זה את זו בתחושותיהם. "אני רוצה כן לתת צ'אנס", הוא הודה, אך הדגיש כי עדיין מוקדם לדעת לאן יתפתחו הדברים. "אני לא מרגיש שאני אין-לאב," הוא אומר, "אני מרגיש קרוב אליה". עוד הסביר, כי פרידה קשה בעברו פגעה ביכולתו להתאהב בקלות - "משהו ביכולת שלי להתאהב נפגם," הוא הודה.

מיקי לוין מראיינת את בן אדם (צילום :מערכת TMI)

אבל האם באמת מדובר בסוף של השניים? לא בטוח בכלל - "נוצרה בינינו איזושהי התקרבות מתוך שיחות נפש ומתוך שיחות לב אל לב. אני בן אדם שמאוד אוהב חום ואהבה. אני רומנטיקן, ואני איש רגיש", אמר אדם במהלך הריאיון.

המודח הטרי, לא חסך במילים גם כלפי דיירים מהם התאכזב מאוד. "פרידה היא אכזבה מאוד גדולה מבחינתי," אמר והמשיך: "היא פגעה בי כחברה," הוא טוען וממשיך "אם באים אליה בביקורת, אז היא נורא נפגעת. אבל אם היא עושה אותו הדבר לאחרים, זה בסדר מבחינתה".

מיקי לוין ובן אדם (צילום: אבשלום ששוני)
מיקי לוין ובן אדם (צילום: אבשלום ששוני)

גם על אור ודני ויחסיהם לחיים הוא לא חוסך: "אני לא מרגיש יפה לעשות צחוקים שהם משפילים או יורדים אחד על השני. יש רגעים שהם קצת מגזימים איתו (עם חיים). יש רגעים שהם לא בריאים, והאהבה הגדולה שיש להם אליו היא חוצה לפעמים גבולות. חיים מתכווץ ולא נעים לו שמדברים אליו ככה, אז יש רגעים רעילים".  

למרות האכזבה, אדם מדגיש כי אינו מצטער על השתתפותו בתכנית. "אני לא מצטער שנכנסתי", הוא אומר, "אבל בלייף טיים הבא, אני אכנס קצת אחרת", הוא מודה כי ניסה להיות אותנטי בבית, אך בדיעבד מבין שאולי היה עליו "לעשות יותר בלאגן". למרות שיצא מוקדם יחסית מהתכנית, אדם מספר כי הוא מקבל תגובות חיוביות ברחוב. "90 אחוז מהתגובות הן כל כך יפות," הוא אומר בהתרגשות. הוא מודה לכל מי שתמך בו והצביע עבורו, ומציין כי ההשתתפות בתכנית הייתה משמעותית עבורו.

קורלי לרוסה, בן אדם (צילום: מיכה לובטון)
קורלי לרוסה, בן אדם (צילום: מיכה לובטון)