אחרי 15 שנות נישואים וילדים משותפים, הזמר ליאור נרקיס ואשתו ספיר מתגרשים. הזמר עזב את הוילה המפוארת של השניים בסביון ועבר לאחרונה להתגורר בדירת גג ביפו המשקיפה אל הים.

ספיר נרקיס, ליאור נרקיס (צילום: שוקה כהן)
ספיר נרקיס, ליאור נרקיס (צילום: שוקה כהן)

ליאור נרקיס בדירתו החדשה ביפו מול הים (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
ליאור נרקיס בדירתו החדשה ביפו מול הים (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

נרקיס ששמר עד כה על שתיקה רועמת בכל הנוגע לגירושים מספיר, שובר הבוקר שתיקה לראשונה ומגיב לפרידה הכואבת. איך זמר מקצועי יעשה זאת אם לא באמצעות סינגל חדש? הבוקר השיק הזמר שיר חדש "נגמר" שכתב על הפרידה.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הזמר שר בו המילים הכואבות: "די זה נגמר, רציתי ללכת, שונא אותך הרבה יותר כשאת שותקת ואיזה עצוב, שזרקנו לפח ת׳שנים. עברנו הכל מי היה מאמין, שבסוף נפרק משפחה ילדים וזה  מפיל אותי גומר אותי, תגידי מי עכשיו יציל אותי שהכל מתפוצץ בפנים".

השיר הכואב הכיל עוד מילים קשות: "אז איך את נתת לי ללכת? איך את עכשיו לא בוכה ולמה את לא מתרגשת מכלום? נשארתי לבד במיטה. זוכרת רקדנו בגשם, אהבנו כמו שני ילדים ולא משנה מי תהיה פה מחר, את תלכי איתי כל החיים, ושמתי עליך את כל הפחדים, בלב שלך תמיד היו מיליון חדרים אז תגידי לי איך לא נשאר לך מקום בשבילי?"

"ואם כבר פותחים, בואי נדבר על הכל, ירית לכל הכיוונים, הפסדת אותי בגדול, אני אהבתי אותך, אז תגידי לי איך לא מצאתי פסיכולוג שיתקן לך ת'לב? אז איך את נתת לי ללכת? ואולי בגלגול אחר, נהיה בטוב, נדבר, לא נרים ת׳ידיים ולא נוותר. אין אותי יותר, אין אותך יותר. היית חלק בלב שלי עכשיו זה חסר. אז איך את נתת לי ללכת, איך את עכשיו לא בוכה? תדעי שאחרי שהחושך יורד תמיד מגיעה הזריחה", כתב ושר נרקיס עבור אשתו שבקרוב תהפוך לגרושתו.

ליאור נרקיס, ספיר נרקיס (צילום: עידו סיטבון)
ליאור נרקיס, ספיר נרקיס (צילום: עידו סיטבון)