ספיר אביסרור ובעלה ליאור דבח, הפכו לאחת מהפתעות העונה הנוכחית של המירוץ למיליון כשכבר מספר פרקים, שומרים השניים בעקביות על מקומם בחמישייה המובילה. כעת, מצטלמת הכוכבת למותג הבגדים Z SPORT ומספרת על הפיצוץ בינה לבין דבח במהלך אחד הפרקים ששודרו השבוע, העצבים שעדיין לא מרפים גם שנה לאחר הצילומים, התקופה בילדות בה הרגישה שונה ועכשיו מבינה שזה השתלם לה, וגם, איך היא הגיבה כששמעה את יפתח קורן שר לעמית ורותם לאחר שאלה הודחו. 

ספיר אביסרור בראיון (צילום :מערכת TMI)

"אנחנו מצלמים את מותג הספורט החדש שלי, אני ו-Z SPORT עובדים כבר שנים ביחד, ועכשיו העלינו את הרמה למעלה ואנחנו פותחים מותג חדש תחת Z. מותג גדול, שהולך לגעת תחת המון תחומים. אנחנו עובדים על זה המון זמן". 

אביסרור ובעלה ליאור, הפכו לאחד הזוגות המובילים במירוץ, עם משימות שהפתיעו את כולם. על כך אומרת הכוכבת: "אני ידעתי שהעיניים שלי רואות אחרת, ליאור חושב שאני קצת לא בסדר. שנים הוא אמר לי את זה, ואני לא הבנתי, ואז שהיינו במירוץ הבנתי שהעיניים שלי רואות דברים שאנשים אחרים לא חושבים ולא רואים, זה היה מטורף. זה מלווה אותי בעבודה שלי, הקטע הזה שהעין והמוח שלי לא חושבים כמו כולם. גם בילדות, אמא שלי חשבה שיש לי בעיה. הייתי משחקת לבד, הייתי משחקת בדברים שאף אחד לא היה נוגע בהם, בהתחלה חשבו שיש לי בעיה כלשהי".

ספיר אביסרור (צילום: מערכת TMI)
ספיר אביסרור (צילום: מערכת TMI)

בפרק ששודר בתחילת השבוע, נשברה אביסרור לאחר שבעלה התנהל באדישות באחת המשימות וזו התפרקה בגעגוע לילדיה: "כשבאתי למירוץ, לא האמנתי שנעבור את המדינה הראשונה. ואז הגענו מקום שני במרוקו ואמרתי לליאור - 'תקשיב אנחנו יכולים לעשות את זה טוב, אנחנו כבר פה, בוא נעשה הכי חזק שאנחנו יכולים'. ואז אתה מגיע למשימה, ואתה רואה שרק אני רוצה לפתור את המשימה. והוא באוטו, רוצה ללכת לשירותים. תתאפק מותק. היה הבדל מאוד גדול בין איך ששנינו ראינו את המירוץ. הוא מבחינתו בא לטיול וסבבה לו ואני מבחינתי, אם אני כבר פה אני אעשה את זה הכי טוב שאני יכולה. מקווה שירד לו האסימון מתישהו. 

ספיר אביסרור (צילום:  רפי דלויה)
ספיר אביסרור (צילום: רפי דלויה)

ליאור זה מאה אחוז אדישות ואני בדיוק ההפך. בגלל זה אנחנו נשואים עשר שנים כבר. זה לא היה מחזיק אחרת, גם במירוץ. אבל כן, היה צריך קצת יותר ממנו. אתה יודע, מדי פעם בתחרות מתמודדים מצליחים לזרוק מילה אחד לשני והם היו אומרים לי 'תקשיבי אנחנו בהלם'. אבל גם יש משהו מאוד קלאסי בזה שאנחנו לא רצים והגענו מקום שני כבר פעמיים".

ספיר אביסרור  (צילום: רפי דלויה)
ספיר אביסרור (צילום: רפי דלויה)

כמו כן, העונה הנוכחית של הריאליטי המצליח, סובבת רבות סביב הסכסוך בין יפתח רמון וסהר קורן לרותם רביבו ועמית חן, שטענו כי קורן צחק עליהן כשהן הודחו. אביסרור מספרת שהיא נכחה בסיטואציה: "כן יצא לי להיות בסיטואציה הזו. בסוף באים הרבה זוגות למירוץ, לאו דווקא זוגות שבחיים האמיתיים היו מתחברים, ואני חושבת שזה מתבטא שם. באמת, כולם מקסימים, אין לי בעיה להגיד אם מישהו בלתי נסבל, באמת שכולם מקסימים, אבל פשוט שוב - אנחנו בני אדם וחלק ככה וחלק ככה, ולפעמים זה מתנגש. שבן אדם מודח וכביכול שמחים מזה שהודחת זה מבאס. אני אישית בכיתי שרותם ועמית הודחו, היה לי קשה לקבל את זה. אני לא שמחתי מאף זוג שהודח, אבל זו הדרך שלו וזה שלו". 

ספיר אביסרור וליאור דבח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ספיר אביסרור וליאור דבח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)