בצל הדיווחים על הזוגיות החדשה של דניאל גרינברג בת השלושים, עם איש העסקים היהודי צרפתי ריצ'רד אורלינסקי בן ה-58, השיק האקס הטרי אייל גולן בשבוע שעבר שיר חדש בשם "תודה על שהלכת לי", כשהוא שולח מסר עוקצני לאם ילדיו.

דניאל גרינברג וריצ'רד אורלינסקי  (צילום: אלה אוזן)
דניאל גרינברג וריצ'רד אורלינסקי (צילום: אלה אוזן)

בסוף השבוע האחרון, היישר מהחופשה המפנקת בסן טרופה עם בן הזוג החדש, שמבוגר ממנה בכמעט שלושים שנה, הגיבה גרינברג לעוקבים על שאלות, וביניהם השיבה על העקיצה של גולן: "אייל הוא זמר ולא כותב ולא מלחין, הוא מקבל המון סקיצות של שירים ובסוף הוא בוחר מה מתחבר לו, מה זורם לו ומה השיר שבא לו לשיר, אז אני לא חושבת שיש קשר בין השיר שנכתב לסיטואציה, אבל יש קשר בין הטיימיניג לסיטואציה. הוא רק שר אותם והוא שר אותם נדיר".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דניאל גרינברג על הזוגיות החדשה ועל אייל גולן (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

עוד נשאלה גרינברג, למה היא יוצאת עם מישהו בן 60 כשיש לה ילדים, והשמיעה את השיר של שרית חדד ברקע - "קצת משוגעת". כזכור, בשבוע שעבר המדורים התפוצצו כשנודע על הזוגיות החדשה והמסקרנת. הכוכבת ניסתה תחילה להכחיש, אולם אז הודתה: "מדובר בדברים לא יציבים, או מגודרים ולא תמיד נכונים. אז להדביק לי זוגיות זה ביג. אני אמא לילדים שמכבדת את הילדים ומשתדלת להתנהל נכון בתוך הסיטואציה הזאת, אז תנו לי רגע".

דניאל גרינברג וריצ'רד אורלינסקי  (צילום: אלה אוזן)
דניאל גרינברג וריצ'רד אורלינסקי (צילום: אלה אוזן)