עמית איסמן המליץ ליועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, לפתוח בחקירה פלילית נגד הזמר אייל גולן על רקע אמירות שלו בסמוך לטבח השבעה באוקטובר כשהופיע מול חיילים בשטחי הכינוס וקרא בהופעות: "למחוק את עזה", ו"לא להשאיר שם בן אדם אחד".

אייל גולן (צילום: אלוני מור)
אייל גולן (צילום: אלוני מור)

כעת מצטרף אליו הזמר הנודע קובי פרץ, שגם שמו עלה ברשימה של איסמן ונבחן בימים אלה על ידי פרקליט המדינה האם לפתוח בחקירה פלילית נגדו, כך מפרסם אבישי גרינציג לכאן 11. הסיבה לחקירה היא כי במרץ האחרון הגיע פרץ להופיע בבסיס בצפון אלא שהוא הורד מהבמה וסולק בבושת פנים, לאחר שעבר על הנחיות הצבא וקרא קריאות לשרוף את עזה והאג.

כמו כן שיתף פוסט ובו קריאה להשמיד את עזה: "למחוק, להשמיד, שלא יישאר זכר מכל המקום הזה שנקרא עזה. יש לנו ציווי מהתורה ומהקדוש ברוך הוא. חייבים למחוק את זרע עמלק". הפוסט הוסר בהמשך לאחר שהפר את תנאי האינסטגרם אך פרץ לא וויתר והעלה מחדש את הדברים.

קובי פרץ (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
קובי פרץ (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

קובי פרץ (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
קובי פרץ (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

כידוע, קריאות נפיצות אלו של ידוענים מסוכנות מאוד וכבר הגיעו עד להאג, כששמו של הזמר גולן מופיע בכתב האישום נגד ישראל בהאג.
פרץ גילה באמצעות פנייתנו לתגובה, שהפרקליט שוקל האם לפתוח בחקירה פלילית נגדו לכן מטעמו סירבו למסור תגובה לבינתיים.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בתגובה להמלצת פרקליט המדינה לפתוח בחקירה נגד הזמר קובי פרץ:
"הטרלול של איסמן נמשך. במקום להשקיע את מאמציו במאמץ המלחמתי של ישראל, איסמן משקיע את מאמציו במאמץ המלחמתי של סינוואר. קורא לשר המשפטים וראש הממשלה להביא לישיבת הממשלה הקרובה הצעת מחליטים להדיחו לאלתר מתפקידו".