סטטיק השיק הבוקר את השיר החדש שלו ״עטלף״ שנכתב על שברון הלב שחווה מהפרידה מרונה לי שמעון, בין היתר במילים נאמר: ״מעשן ושותה עד שאני מתעלף, היא שברה לי ת׳לב אז נהייתי עטלף״. 

מי שמיהרה להגיב לסטטיק על השיר החדש שנכתב על האקסית ולא עליה, היא שרית פולק. כזכור, פולק וסטטיק התגרשו בנובמבר 2022 אחרי שש שנות זוגיות ושנה וחצי נישואים, לאחר ששבר את ליבה והמשיך הלאה לזרועותיה של שמעון.

סטטיק, שרית פולק (צילום: תום סיימון)
סטטיק, שרית פולק (צילום: תום סיימון)

אבל כעת פולק היא הראשונה לתמוך בסטטיק כששיתפה את השיר החדש אצלה והעלתה וידאו בו סיפקה פרשנות שנשמעת כמו עקיצה לאקסית של הגרוש.

״תדמיינו נעל הכי מושלמת שאתם רואים. הכי רוצים אותה הכי אוהבים אותה, אבל מה היא קטנה עליכם. היא קטנה על המידות שלכם, היא לא מתאימה לכם במידות, מעבירים אותה למישהו שבמידה הנכונה, במידה קטנה יותר, הבנתם?״ אמרה והפכה את הפרידה למטאפורה. ״הלך אחד יבואו 700 אחרים, הלכה אחת ירוצו 700 אחרות. לא לבזבז יותר מדי זמן על עצב, עוד שנה זה לא יהיה רלוונטי מבטיחה״ כתבה פולק.

שרית פולק  (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
שרית פולק (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

למען הסר ספק שאף אחד לא יפספס את העקיצה שלה לרונה לי היא הוסיפה בתגובה לשיר החדש ששיתף סטטיק אצלו בפיד את הדברים הבאים: ״אל תשכח את המטפורה הנפלאה של הנעל הקטנה למידותייך״.

שרית פולק מגיבה לסטטיק (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
שרית פולק מגיבה לסטטיק (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)