בת הזוג לשעבר של בן אל תבורידני לוי, טוענת כי במהלך שנתיים של זוגיות סבלה מאלימות מתמשכת ואף הזהירה מפגיעה בנשים נוספות, כך פורסם היום (שלישי) לראשונה בפי פלוס.

עוד פורסם כי הטענות הקשות לכאורה נגד הזמר נחשפות במסגרת תביעה בבית משפט לתביעות קטנות שהגיש מנהלו האישי של תבורי, אופק כהן. הוא דורש מלוי 11,500 שקל בתמורה לכלבה שנמכרה לה ושלבסוף שולמה לדבריו מכיסו האישי. על פי כתב התביעה שלא הוגדר חסוי, ושהגיע לידי פי פלוס, כהן טען כי לוי פנתה אליו בנוגע לכלבה פיקאצ'ו והציעה לשלם לתבורי 10,000 שקל על מנת לקבל אותה לידיה.

כהן, שלדבריו הסכים לתווך בין השניים, טען כי על אף שהכלבה נמסרה לידי לוי - היא דחתה את התשלום המובטח, ובשל כך הוא שילם מכספו הפרטי לתבורי את הסכום. לטענתו לוי הבטיחה שתשיב לו את הכסף. כשדרש אותו ממנה בהמשך, היא סירבה לשלם בטענה ש"הכלבה שייכת לה" ולדבריו אף "תקפה אותו מילולית והחלה להשמיע תירוצים שונים ומשונים" - ועל כן פנה לבית המשפט בדרישה להסדיר את התשלום. 

בין המסמכים שהוגשו במסגרת התביעה, צורפו התכתבויות וואטסאפ בין לוי לכהן, שבהן בין היתר היא מתארת את מערכת היחסים שלה עם בן אל כאלימה לכאורה. בין היתר היא מתארת באותן הודעות מכות וזריקת חפצים מצד אדם אלים באופן סדרתי לכאורה, תוך חשש שנשים נוספות ייפגעו. "אין תירוצים לאלימות", היא כתבה וטענה לנזק שייקח לה שנים להתגבר עליו.

בן אל תבורי, דניאל לוי (צילום: שוקה כהן)
בן אל תבורי, דניאל לוי (צילום: שוקה כהן)

אופק כהן, מנהלו האישי של בן אל תבורי, מסר לפי פלוס: "יש להדגיש כי כתב התביעה הוגש על ידי כנגד דני, בשל אי תשלום חובותיה הכספיים שהותירה אחריה - טענות כזב שאותן העלתה בהודעות. לו היה בהן אמת - הייתה מעלה אותן בפני המשטרה ולא כהגנה משפטית על אי תשלום חובותיה. הטענות השקריות שאותן מחזרה בהתכתבויות נועדו לסייע לה לחמוק מתשלום חובותיה. יש להצר על כך שדני מונעת מנקמה ורצון להרוס את בן אל אך ורק מהסיבה שהוא החליט לסיים את מערכת היחסים ביניהם. בן אל לא מגיב לתקשורת בענייניו האישיים. התביעה הוגשה על ידי כאמור כנגד דני וההתכתבויות האמורות צורפו כראייה להיותה מניפולטיבית ומונעת מאינטרסים להתחמק מתשלום ולנקום במי שבחר לסיים עמה את הקשר, יש להצר על כך שהנכם נותנים לה את הבמה".

מטעם דני לוי נמסר לפי פלוס בתגובה: "צר לי שהאקס שלי והמנהל שלו החליטו לחשוף התכתבויות אישיות שלי איתו בתביעה משפטית, בניגוד מוחלט לרצוני וללא קבלת אישור. אני מבקשת שתכבדו את הפרטיות שלי ותימנעו מפרסום התכתבויות אישיות מהחיים הפרטיים שלי. למען הסר ספק, הכלב שלי פיקאצ'ו נמצא בבעלותי ורשום על שמי במאגר השבבים הארצי".