דניאל גרינברג שיתפה היום (חמישי), כי עוכבה במכס בנתב"ג לאחר שחזרה מחופשה חלומית בצרפת יחד עם ילדיה רון ומיאל, חופשה בה כזכור, נחשפה הזוגיות החדשה שלה עם איש העסקים ריצ'רד אורלינסקי. החופשה המפנקת שכללה מטוס פרטי, שפים ומסעדות יוקרה, נגמרה בטון צורם, לאחר שגרינברג שיתפה כי נעצרה במכס בגלל תיק יוקרתי ונקנסה ב-8,500 ש"ח. היא לטענתה אמרה שמדובר בתיק שהיא קנתה כבר לפני מספר חודשים ושלא מדובר ברכישה מהטיול הנוכחי. 

דניאל גרינברג (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

יצאנו לברר, באיזה תיק מדובר, האם הוא שווה את הקנס והאם הוא באמת ישן כמו שהכוכבת טוענת. אז קודם כל, מדובר בתיק מדיום של שאנל כמובן, בצבע ורוד בזוקה בוהק במיוחד. גרינברג אמנם נקנסה בקצת פחות מ-10,000 ש"ח, אבל מחירו באינטרנט מתחיל ב-6,900 דולר ויכול להגיע גם ל-8,000 דולר. ביחס לקנס ששילמה, מדובר בסכום פעוט במיוחד. היא אגב, לא שיקרה, וניתן למצוא בעמוד האינסטגרם שלה, תמונה עם התיק המדובר כבר בחודש יוני האחרון. המסקנה שלנו מכל הסיפור הזה, היא שאם אתן מפורסמות, די לקנות תיקי יוקרה, אתן תיעצרו במכס ותיקלעו למריבה פומבית, חבל לכן. 

מרשות המיסים נמסר: ״בשל חובת הסודיות לא נוכל להתייחס לפרטי המקרה. עם זאת, עלינו לציין כי טענות הנוסעת על עיכוב בטיפול אינן נכונות. הוצע לה לנסוע לביתה ולקבל הודעת חיוב בהמשך והיא בחרה להמתין במקום עד להגעת המזוודות שלה ולהשלמת התהליך״.

התיק בגינו נעצרה גרינברג במכס  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
התיק בגינו נעצרה גרינברג במכס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

דניאל גרינברג עם התיק בגינו נעצרה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג עם התיק בגינו נעצרה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)