- לאחר חמש שנות סכסוך ונתק, נפלו הזמר שימי תבורי ובנו דניאל זה לזרועות זה בעקבות סולחה שארגנה אשתו של שימי, יהודית באומן. השניים שילבו כוחות והופיעו יחד במועדון הגריי ביהוד, כשדניאל מתופף ואביו מזמר.

שימי, משפחה בוחרים?
"יהודית אמרה 'קח את דניאל כי הוא מתופף גאון', ואז יהודית והוא נפגשו והתחבקו. הוא מבין ויודע את הערך שלה. יהודית ואני כבר שמונה שנים ביחד, והיא עוזרת ומקרבת אותנו. תמיד שולחת אותי לבקר את הילדים. היינו גם ביום הולדת של ילדיה של בת־אל. גם בת־אל אוהבת אותה מאוד. כל פעם אומרת לי: 'תביא את יהודית איתך'".

שימי תבורי, יהודית באומן, דניאל תבורי (צילום: פרטי)
שימי תבורי, יהודית באומן, דניאל תבורי (צילום: פרטי)

> ועדיין יהודית: גם אחרי מותה הטרגי של בתה, קארין באומן, היא לא זונחת את המאבק למען נשים אנורקטיות. בשבוע שעבר הוזעקה באומן לראש העין על מנת לשוחח עם נערה אנורקטית שחוותה משבר.

באומן, זה לא מובן מאליו.
"המילים החמות שהיא כתבה לי שוות הכל. היא כתבה לי אחרי המפגש שהיא באורות גבוהים עם הרבה חיות. המפגש נתן לה כוח ועוצמה, ואמונה שהיא יוצאת לדרך חדשה".

שימי תבורי, יהודית באומן (צילום: ניר פקין,ניר פקין, אביב חופי)
שימי תבורי, יהודית באומן (צילום: ניר פקין,ניר פקין, אביב חופי)

> השחקנית והדוגמנית לי לוי, שתמיד תיזכר כמי שיאיר נתניהו ניסה לסדר לאחד מחבריו, תצטלם בספטמבר הקרוב לתפקיד הראשי בסרט דני חדש. הסרט ייקרא ״HOOD" ויעסוק בחמישה יזמים שמקימים עסק ועושים אקזיט גדול. לוי תשחק את מנכ"לית החברה, וזהו התפקיד הגדול הראשון שלה.

לוי, מזל טוב.
״השחקן השותף שלי הוא מרקו אילסואה. היה לו תפקיד גדול בסדרת הטלוויזיה 'VIKINGS' של נטפליקס. הבמאית היא לינה צ'סילג. זה הולך להיות גדול ויגיע לקולנוע במרץ בשנה הבאה״.

לי לוי (צילום: אור גפן)
לי לוי (צילום: אור גפן)

- הזמרים אושר כהן ואודיה מראים שטובים השניים מן האחד, וייצאו בסוף אוקטובר לסיבוב הופעות משותף שיכלול את ניו יורק, מיאמי ואל־איי. על ההפקה: השריף משה נוי, שאחרי פגרה בזמן מלחמת חרבות ברזל חזר להתניע מופעים פול טיים.

אושר כהן (צילום: עמרי סילבר)
אושר כהן (צילום: עמרי סילבר)