הפינג פונג בין הזמר עידן עמדי לשרה מירי רגב לא נרגע. אחרי ששרת התחבורה שמונתה לאחראית טקס השבעה באוקטובר כינתה את הביקורות נגדה כ"רעשים", הזמר תקף אותה ישירות: "זה לא 'רעשים', זה האחים והאחיות שלנו. כל מי שהגיע לדרום ב-7.10 תהה בסתר לבו אם יזכה לחזור למשפחתו ולאוהביו".

רגב הגיבה לעמדי והשיבה: "צר לי שהדברים השקריים שהוצגו בתקשורת הטעו אותך" והבהירה כי בעניין הרעשים היא דיברה על מי שמסיתים נגדה: "משווים אותי לסינוואר ומאיימים על חיי. באף שלב לא דובר על משפחות שכולות, משפחות חטופים או קהילות כאלה ואחרות".

מגיב לרגב. עידן עמדי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מגיב לרגב. עידן עמדי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לאור המחלוקות שיוצר טקס השבעה באוקטובר מציע עמדי לרגב להתפשר לטובת המדינה. הזמר כתב לה הבוקר את הדברים הבאים בפייסבוק: "שבוע טוב ומבורך מירי, כותב לך בלב פתוח. אלוהים ואת עדיי שפירגנתי לך לא פעם בעבר, לכן אני מקווה שמה שאכתוב כעת לא יפול על אוזניים ערלות. תדברי עם ראש הממשלה קבלו את פשרת הרצוג לטקס יחיד ומאחד בבית הנשיא ללא פוליטיקה. פשרה בעניין הזה לא תקטין אותך והיא איננה התקפלות. להיפך״.

עוד הוסיף: ״אנחנו צריכים יותר פשרות בתקופה מדממת זו. לתת אפשרות לכולנו לבכות יחד על אהובינו שאינם. כתב וסיים בזכרונות של הנהגה ראויה " כשנבחר מנחם בגין לראשות הממשלה נשאל על ידי אחד העיתונאים באיזה סגנון תנהיג את העם? בגין ענה בסגנון יהודי טוב. תנהגו ככה, בשביל כולנו. ואולי נצליח להשכין שלום בינינו בשנה החשוכה הזו". 

עידן עמדי מגיב למירי רגב (צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק)
עידן עמדי מגיב למירי רגב (צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק)