הזמר ניסים גרמה, הגיש לבית המשפט השלום בפתח תקווה דרישה לפינוי נכס שבבעלותו בראש העין, המשמש כמסעדה. לטענתו השוכרים לא שילמו לו דמי שכירות וניהול.

לטענת הזמר הנודע, החוב שהצטבר לשנת שכירות בין מרץ 2021 עד מרץ 2022, כולל דמי ניהול ושילוט ופיצוי במקרה של הפרת הסכם עמד על סך 254,000 שקלים.

ניסים גרמה (צילום: אביב חופי)
ניסים גרמה (צילום: אביב חופי)

אלא שהשוכרים מנגד, טענו בבית המשפט על המצב הקשה לאחר תקופת הקורונה וסיום הסגרים, מה שהוביל לשיחות בין הצדדים ודרישה להקטין את דמי השכירות העתידיים. לטענתם, הסכסוך הלך והחריף כשגרמה לכאורה ניפץ את המנעולים במקום והניח מנעולים חדשים במקום.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כמו כן, גם נתלה שלט גדול ללא הסכמתם המציע למכירה את הציוד. "השתלטות ברוטלית כאילו אין דין ודיין", כך טען השוכר להגנתו שגם פנה לעורך דינו של גרמה במטרה ליישב את הסכסוך, וכשלא נענה הגיש תלונה במשטרה.

ניסים גרמה (צילום: אביב חופי)
ניסים גרמה (צילום: אביב חופי)

השופטת מירב כפיר, כפי שמדווח שלמה בן ברוך, קיבלה את טענת החוב של הזמר, שלא שולם כנגד דמי השכירות, אבל העדיפה לקבל את גרסת הנתבעים בגין השתלטות הזמר על המבנה, כשהיא לא מקבלת את תשובותיו והסבריו של הזמר. כך השופטת קבעה: "התנהגותו של גרמה אשר פרץ את המושכר, היא בניגוד לדין וכך גם הציוד לרשותו".

בנוסף, השופטת גם דחתה את טענות הזמר כי יש לו זכות על פי ההסכם לקבל את החזקה בנכס וחייבה את גרמה לשלם לנתבעים את מלוא שווי הציוד כפי שהוערך על פי מומחה מטעם המשפט. לאחר קיזוז הסכומים, השופטת הורתה לנתבעים לשלם לגרמה 137,419 שקלים.

טרם נמסרה תגובתו של ניסים גרמה בעת פרסום הידיעה.

ניסים גרמה (צילום: אור גפן)
ניסים גרמה (צילום: אור גפן)