שוחחנו עם הדוגמנית עדן פינס בסט הצילומים של חברת האקססוריז ״טופ טן״, על המורכבות לחיות פה, החשש שהמילה ״טראש״ תדבק אליה לאחר הנחיית ״לאב איילנד״, והפניות שלה להכיר אהבה חדשה. 

אנחנו נפגשות בימים מתוחים, איך את מתמודדת איתם?
״לא אגרתי מזון אבל כמובן שיש חשש. כן, זה מאוד מלחיץ. זה עצוב להגיד, אבל אנחנו לומדות לחיות בצל המלחמה הזו. אין מה לעשות, אנחנו צריכות להמשיך. כמובן שזה קשה ומאוד מעכיר את האווירה, אבל אין ברירה. כולנו בסוף עובדות ומתקיימות. אני חושבת שאנחנו עדיין לא הבנו את גודל המצב. ובעוד כמה שנים נבין שעברנו שוב שואה. וזה מאוד קשה״. עוד הוסיפה וסיפרה: ״במיוחד אני. אני לא מעכלת את זה שיש לי חברים שם. ואת זה שאיבדתי שם חברים. זה באמת מטורף כמה אנחנו כעם עברנו את הדבר הזה. אין אחד שלא נפגע, אין אחד שלא איבד מישהו. זה לוקח זמן לעכל, וזה הדבר הכי שחור שקרה לנו״. 

עדן פינס עבור ״טופ טן״ (צילום: דודי חסון)
עדן פינס עבור ״טופ טן״ (צילום: דודי חסון)

בהקשר שלך, עם קריירה בינלאומית, היו לך תהיות לעבור למקום אחר? 
״אולי לכמה חודשים בשביל עבודה ופרויקטים ספציפיים. אבל זה הבית שלי, זה המקום הבטוח והנוח שלי. אני מרגישה שהמזל שלי זו המדינה הזאת. אני הכי ישראלית בעולם. ואני לא חושבת שאני ארגיש יותר בטוחה בשום מקום אחר בעולם״. 

נתקלת בסירובים וביטול פרויקטים בגלל המצב?
״אני כל הזמן נתקלת בתגובות ואני לא נותנת לזה כל כך להשפיע עליי. מה ששלי יהיה בסוף שלי ומה שלא אז לא״. 

את הולכת להפגנות? 
״לא. אני לא חושבת שאנחנו צריכים להיכנס בכלל לעמדות פוליטיות. שוב, כששואלים אותי שאלות פוליטיות, אני לא נכנסת לזה. כי אני אגיד לך משהו, אין לי דעה נחרצת. אני פשוט רוצה שיהיה לנו טוב פה. אני לא רוצה שחברים שלי יארזו תיקים ויעברו למדינות אחרות בגלל שהם מרגישים לא בטוחים כאן. להיפך, אני רוצה שאנחנו נקום כעם חזק ומלוכד. בסוף יש לנו רק אחד את השנייה. אני רוצה להרגיש בטוחה פה״.

עדן פינס עבור ״טופ טן״ (צילום: דודי חסון)
עדן פינס עבור ״טופ טן״ (צילום: דודי חסון)

לראשונה את חונכת את תפקיד המנחה בריאליטי החדש ״לאב איילנד״.
״הפרויקט צולם לפני יותר משנה, הרבה לפני השבת השחורה. אלה היו חיים אחרים לגמרי. וכשאני צופה בזה אני אומרת לעצמי: ׳לא האמנו ולא דמיינו שיהיה לנו דבר כזה בכלל׳״. 

איך התגובות משפיעות עלייך? בכל זאת זו תוכנית נועזת יחסית לטלוויזיה הישראלית והשיח סביבה מאוד חריף. האם את חוששת שכעת המילה ״טראש״ תדבק אלייך? אני נתקלת באיזה תגובות שגרמו לך לחשוב האם המילה ״טראש״ תזוהה איתך? 
״לא. אני מאוד שמחה על המקום שאני נמצאת בו ועל הפרויקט הזה. אני לא הייתי מגדירה את זה כ״טראש״ בכלל. אני חושבת שזה פרויקט מדהים. עבדתי עם אנשים מאוד מקצוענים, צוות וקאסט מדהים. זה כבוד גדול בשבילי ואני ממש לא לוקחת את זה באופן הזה. להפך, אני חושבת שזו הדריסת רגל הראשונה שלי בתור מנחה. ואני מבסוטה״. 

כשאת צופה בתוכנית, כמה מתעוררת אצלך הביקורת העצמית? 
״אני בחורה פרפקציוניסטית מאוד. אבל אני מנסה להיות קלה עם עצמי. אני חושבת שעשיתי עבודה טובה. כמובן שהיום אני חושבת שאני במקום אחר בחיים. עברה כבר שנה, יכול להיות שהייתי מבצעת את זה באופן מעט אחר״.

עדן פינס עבור ״טופ טן״ (צילום: דודי חסון)
עדן פינס עבור ״טופ טן״ (צילום: דודי חסון)

אם היו מציעים לך להשתתף? 
״אני שמחה להיות המנחה״.

כפי שאת יודעת, במרכז התוכנית עומדת סוגיית האהבה והזוגיות. נוצר מצב בו אחד מהמתמודדים ניסה להתחיל איתך? או לחילופין שהתפתחה לה מערכת יחסים מעניינת? 
״לא. אני ״unavailable״. לא״.

את מרגישה שאת פנויה לאהבה חדשה? 
״אני מרגישה שאני פנויה לאהוב את עצמי ואת סובבי. אבל כשהאהבה תגיע אני אקבל אותה בזרועות פתוחות״.  

ואם יש לי שידוך פוטנציאלי עבורך, קיימת אצלך רשימת קריטריונים? 
״בטח שיש לי רשימה. אני הרבה יותר בררנית ממה שהייתי בעבר. אני לא מחפשת, אבל אם אני מחפשת - חשוב לי שהוא יהיה אדם רציני עם ראש של הכתפיים. שיהיה טוב לסביבה, לאנשים וטוב לב. שיהיה עסקן, תותח, עם שאיפות והומור. שיאהב את המשפחה שלו ואת אלוהים. ובעיקר שיאהב כלבים, כי אם לא, הוא לא נכנס אליי הביתה״.