טקס השבעה באוקטובר ממשיך לחלק את האמנים בעד ונגד ועכשיו נכנסה קטגוריה חדשה: הנמנעים. לאחר שהזמרת ריטה, הקומיקאי חנוך דאום והמנחה רותם סלע הודיעו כי יופיעו בטקס האלטרנטיבי, כעת מגיעים אלה הנמנעים מלקחת צד.

הזמר חנן בן ארי, שעובר כעת גירושים לא פשוטים, הודיע כי לא ייקח חלק באף טקס והוא מעדיף לחבק את המשפחות במקום. מטעמו של בן ארי נמסר: "אנחנו לא לוקחים חלק באף טקס מתחילת המלחמה, גם ביום הזיכרון לא השתתפנו אלא הלכנו למשפחות לחזק ולחבק. הרצון והפעילות מתחילת המלחמה הוא להיות עם האנשים בשטח. כבר כמעט שנה זו העשייה האמיתית וזה מה שנמשיך".

חנן בן ארי (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
חנן בן ארי (צילום: יריב פיין וגיא כושי)

הזמר הראל סקעת סירב להשתתף בטקס הממשלתי לציון אירועי ה-7 באוקטובר. כמו כן, בשבוע שעבר אישר הזמר בניה ברבי שגם אליו נעשתה פניה להשתתפות בטקס והוא סרב.

מטעמו של סקעת נמסר: "הראל מאוד מחובר למשפחות השכולות וייקח חלק בטקסים שיתקיימו על ידי המשפחות". 

הראל סקעת (צילום: רן יחזקאל)
הראל סקעת (צילום: רן יחזקאל)

עדן בן זקן ושולי רנד הם האמנים היחידים שאישרו עד כה את דבר השתתפותם בטקס הממלכתי. עם זאת, רנד כתב אתמול בחשבון האינסטגרם שלו: "מאז שבעה באוקטובר השתתפתי באין ספור אירועים, כשהקו המנחה אותי הוא שבכל מקום שאני יכול לתרום בו, אני שם. כך גם חשבתי שיהיה בטקס הזה. בימים האחרונים הבנתי שמדובר בטקס שמעורר מחלוקות ואמוציות עצומות. אני רואה במחלוקת שבינינו שורש כל הרע... חייבת להימצא פשרה ואני מתפלל שאכן תימצא".

שולי רנד (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
שולי רנד (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)