רק לפני שבועיים דיווחנו שאנדריי קוזלוב, החטוף שחולץ במבצע ארנון משבי חמאס, יצא עם זוגתו ג'ניפר מסטר, אותה הכיר חודשיים לפני שנחטף לעזה, לחופשה רומנטית בניו יורק. אך מאז, השניים חזרו ארצה, ואנדריי החליט להיפרד מג'ניפר ולשבור את ליבה.

כעת, ג'ניפר משתפת בכאב הפרידה ועושה לאנדריי שיימינג ברשתות החברתיות בעקבות החלטתו להיפרד ממנה. "למה נלחמתי עליך? למה בכלל הכרתי אותך? תני את החיים שלך למישהו, רק כדי שאחר כך הוא ירסק אותך טוטאלית. נמאס לי לזייף; יצאתי מטומטמת ונאיבית", כתבה ג'ניפר.

אנדרי קוזלוב (צילום: מטה משפחות החטופים)
אנדרי קוזלוב (צילום: מטה משפחות החטופים)

היא המשיכה: "מכירים את הדפוס שאתה עם אדם נרקיסיסט, ובסוף מאשימים אותך? ככה בדיוק הייתה מערכת היחסים הזו. תמיד הייתי אשמה. הייתי צריכה לתמוך בו מהצד ולראות איך הוא משתנה מהאדם השקט שהכרתי למישהו ששכח מי אני. כל הקרובים שלו אמרו לו לזרוק אותי, כולל אמא שלו שלא רצתה שנהיה יחד, אבל הייתה צריכה אותי. ידעתי שיגיע היום שהיא תסלק אותי, כמו שהיא אמרה עוד כשהיה בשבי. אנשים אומרים לו איזה גיבור אתה, תחיה את החיים, והוא הקשיב. אבל שכחו מי היה מאחורי הקלעים, למי שבאמת כאב וממשיך להיפגע. להיות שבוי של אהבה זה גם רע".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ג'ניפר סיימה את דבריה בנימה קשה: "הוא חזר מהשבי ולא עניין אותו מה עשיתי בשבילו. הכאב שלי לא נוגע לו. זוכרת כשהוא היה בשבי, הרגשתי איך אני מחזיקה בו והוא רואה אותי מתמוטטת שלושה חודשים. חיה בפחד, בעצב. כל פעם שדיברתי איתו על זה, יצאתי לא בסדר, כי הוא אף פעם לא נתן לי את מה שאני צריכה. מהצד שומעים ‘תתחתן איתה, היא האישה שלך, כמה היא נלחמה בשבילך,’ ואז אני חוזרת ללב הריק שלו ולכאב שלי. למה נלחמתי עליך? למה בכלל הכרתי אותך? ובסוף הוא מאשים אותי, כדי שהוא לא ירגיש אשם. בלי רגש, בלי עצב, קר כמו מקרר. שולח אותי לאלף עזאזל. לא אכפת לי שאני עושה שיימינג לחטוף, אני מכירה את הסיפור אחרת, לא אכפת לי".