הדיווחים על הירצחם של ששת החטופים במנהרות חמאס, הציפו הבוקר (ראשון) את הרשתות בתגובות קשות נגד נתניהו וממשלתו שמכשילים את העסקה.

תפנית בעלילה: מגי טביבי תוקפת את הממשלה וטוענת שנעשתה "הפקרה"
פותח דף חדש: איתי רגב, ששוחרר משבי חמאס, משיק זוגיות חדשה

ביניהם בלט המנחה אסי עזר שנראה כי לגמרי איבד תקווה, כשהעלה סטורי של דיווח על רצח החטופים וכתב בתגובה: "נרצחו בימים האחרונים. מחיר ההפקר וההתמהמהות. מחיר הניצחון המוחלט. מחיר ציר פילדלפי. כבר אין טעם לכתוב עסקה עכשיו. די על מי אנחנו עובדים? הממשלה הזאת ויתרה על כולם. ביבי ויתר על כולם. והוא כבר לא מתבייש להגיד את זה. עוד ועוד כותרות כמו זו שלפנינו. עד שיותר לא יהיה על מי לכתוב".  

הסטורי של אסי עזר אחרי רצח ששת החטופים (צילום: צילום מסך רשתות חברתיות לפי חוק 27א לזכויות יוצרים)
הסטורי של אסי עזר אחרי רצח ששת החטופים (צילום: צילום מסך רשתות חברתיות לפי חוק 27א לזכויות יוצרים)


החצי השני של עזר, רותם סלע, הצטרפה לביקורות וכתבה: "ממשלת ישראל מפרה את החוזה הבסיסי ביותר בין המדינה לאזרחיה ומפקירה את האחים והאחיות שלנו בשבי חמאס. זוהי החובה המסורית של כולנו להילחם על החיים של מי שעדיין בשבי. בואו נעמוד לצד משפחות החטופים, בואו נילחם על המדינה שלנו, אין לנו ארץ אחרת". 

אופיר אסייג ביקשה סליחה מכל ששת החטופים: "סליחה שלא הצלחנו להחזיר אותכם". זהבה בן הצטרפה וכתבה: "הלב נשרף, כמה חטופים צריכים למות בשבי בשביל שתהיה פה עסקה? להחזיר את כולם עכשיו". 

יעל גולדמן כתבה בסטורי משלה: "פשיטת רגל מוסרית. אנחנו ממשיכים את חיינו והם נרצחים שם. ואני חוזרת הביתה מהכיכר מיואשת אחרי שכבר רצות הודעות על גופות. והברים מלאים. ואנשים יוצאים מהבתים ולא באים לכיכר. ולא צועקים עם המשפחות. מה נשאר לנו אם לא אחד את השני? האם זה לא ההסכם בינינו?".