אתמול היה אחד הימים הקשים שידעה מדינת ישראל, מה שגרם לביטולי הופעות, וביטול לוח משדרים ותוכניות בידור ביניהם תוכניות ריאליטי ורבבות אנשים שיצאו לרחובות לתמוך במשפחות החטופים. לעומתם בחר הזמר אייל גולן להמשיך בכל זאת בלוח ההופעות שתוכנן ועלה להופיע בקיסריה.

אייל גולן (צילום: אלוני מור)
אייל גולן (צילום: אלוני מור)

הזמר פתח את ההופעה בדקת דומייה ואמר: ״כולנו עוברים היום את אחד הימים הקשים ביותר מאז תחילת המלחמה שישה חטופים הוחזרו אתמול בלילה מעזה בארונות ועוד שלושה שוטרים נרצחו בפיגוע היום והאמת מאוד התלבטתי מה לעשות היום ואני בטוח שגם לכם היה לא פשוט ומורכב להגיע להופעה, כל המהות שלי בחיים זה לתת לכם רגעים של נחמה ושל אושר אבל הכל מסביב עצוב וכואב".

אייל גולן מסביר את ההופעה (צילום :נתנאל מויאל יחסי ציבור)

"ביום חמישי היו כאן בני המשפחה של אורי דנינו החטוף וגם במהלך ההופעה בחמישי הם עשו הכל להעלות את המודעות אבל גם זה לא עזר, זה היה מאוחר מידי. אין כאן ימין אין כאן שמאל, חייבים לעשות הכל כדי להחזיר את האחים והאחיות שלנו הביתה. אני מבקש לחזק מכאן את המשפחות השכולות, את שורדי השבי, הלב שלי כואב איתכם. אני מבקש לחזק מכאן את החיילים הגיבורים שגם בערב הזה נלחמים ושומרים עלינו בצפון ובדרום. אני מבקש מכולם לעמוד יחד איתי לדקה".

במהלך המופע שיתף הזמר כי משפחתה של שירי ביבס נמצאת בקהל בן דודה ג'ימי מילר, והעלה לבמה את בתו של הבן דוד, לינוי מילר לשיר יחד איתו בדואט את "צליל מיתר".

אייל גולן שר יחד עם לינוי מילר (צילום :נתנאל מויאל יחסי ציבור)