הדוגמנית רומי פרנקל שכבשה את במת "רוקדים עם כוכבים" בחודשים האחרונים והודחה בדמעות, הגיעה לצילומי קמפיין לקולקציה החדשה של FIX. הפרזנטורית הוותיקה חנכה את הפזנטור החדש בר ברימר ודיברה איתנו על התחושות לאחר ההדחה מ"רוקדים עם כוכבים".

רומי פרנקל עבור FIX (צילום: אור דנון)
רומי פרנקל עבור FIX (צילום: אור דנון)

היי רומי, מה אנחנו עושים פה היום?
"היום אנחנו עושים את הצילומים של רשת פיקס. אנחנו מצלמים הלבשה תחתונה ואת הקולקציה חדשה ומשיקים את בר ברימר, הפרזנטור החדש".

קיבלנו היום בשורות קשות מאוד, איך זה לעמוד פה ולהצטלם בכל זאת?
"זה מטורף הדיסוננס הזה. אני חושבת שאנחנו לא מצליחים בכלל להכיל מה קורה. הזוי, אני לא יודעת באמת איך לענות על זה. אני חושבת שברגע שנכנסתי הייתי במוד של עבודה וברגע שאני יצא אני אחזור לטירוף הזה. אין לי דרך לתאר כמה זה תפס אותי לא מוכנה".

תספרי לי איך הלו"ז שלך נראה מאז שאין "רוקדים עם כוכבים"?
"האמת שטפו חמסה, כל מה שדחיתי בתקופה הזאת קורה עכשיו. כל החברות שאני הכי אוהבת בעולם לעבוד איתן, עובדת עכשיו ומשלימה פערים, ואין לי רגע של מנוחה. באמת, אני מודה על כל העשייה הזאת, זה לא מובן מאליו. אבל כן, זה הזוי זה דיסוננס קשה".

רומי פרנקל, בר ברימר עבור FIX (צילום: אור דנון)
רומי פרנקל, בר ברימר עבור FIX (צילום: אור דנון)

כמה תחושת החמצה את מרגישה כשאת רואה את חברייך שהעפילו לגמר?
"יש תחושת החמצה, אני לא אשקר. אני גם מאוד הופתעתי מההדחה שלי, אז הרגשתי שיש לי עוד המון המון מה להביא. מבאס, אבל ככה זה היה צריך לקרות כנראה".

רומי פרנקל עבור FIX (צילום: אור דנון)
רומי פרנקל עבור FIX (צילום: אור דנון)

יש לך הרגשתי של 'יכולתי לעשות את זה יותר טוב' במקום אחד מהם?
"אני לא חושבת שאפשר להשות בצורה כזאת, אני חושבת שעכשיו ובשלב שאני הגעתי אליו, גם כל אחד הביא משהו מאוד מאוד שונה, כל אחד הביא את עצמו. זה לא בר השוואה כל כך. אבל אני כן חושבת שיכולתי לעשות את זה לא פחות טוב מאחרים".

רומי פרנקל ריאיון (צילום :מערכת TMI)