אורטל עמר מציינת היום (שלישי) את יום הולדתה ה- 34, ובמקום לשמוח היא משתפת את עוקביה שהיא מרגישה הכי בודדה בעולם. 

יומיים לפני הגמר הגדול - לינור אשרם נפצעה
איש העסקים איל וולדמן תוקף את שר האוצר: "לא יודע מה הוא מעשן או שותה, אדם הזוי"

בזמן שהאקס בן אל תבורי נמצא במיאמי, אורטל עמר מעלה סרטון אישי לעוקבים לרגל יום הולדתה ומשתפת על תחושת הבדידות והכמיהה לזוגיות: "יש לי יום הולדת, פתחתי מצלמה כי אני מרגישה הכי בודדה שהרגשתי אי פעם. לא חלילה כי לא מאחלים לי מזל טוב, ולא כי אני לא בריאה ולא כי לא מדהים. פשוט כי אין לי זוגיות. לא מתרגלים ללבד, בחיים לא התרגשתי לישון באלכסון", שיתפה עמר.

אורטל עמר (צילום: אור גפן)
אורטל עמר (צילום: אור גפן)


היא פנתה לעוקבים בבקשה מיוחדת לרגל יום הולדתה: "אני באמת חושבת ומאמינה בברכת ההמונים ובכוח שיש לאנרגיה. אני לא חושבת שטוב להיות האדם לבדו".

"הרגשתי את זה ב-7 באוקטובר שמצאתי את עצמי עם ילד לבד מתמודדת, ובכלל התמודדויות החיים, מהדבר הכי קטן שתופס אותי - כמו להרים דברים מהאוטו לבית או שמישהו יכין לי ארוחת ערב. סתם בא לי שמישהו ידאג לי".

"שלא תטעו, זה לא שלא מתחילים אותי, זה לא שאני לא יוצאת לדייטים, ברור שמשהו בי חסום, ברור שיש לי משהו שמפריע לי, אבל אני באמת לא מצאתי את שאהבה נפשי וזהו, ואני רוצה שתאחלו לי שאני אמצא ביום הולדת הזאת מישהו שיאהב אותי".

לאחר מכן הוסיפה: "מישהו שיעשה איתי דרך, בן אדם שיבנה איתי בית. שאני אביא איתו ילדים. זה הברכה שלי. זה החלום שלי. אני מתפרנסת טוב, אני חושבת שאני נראית טוב, יש לי ילד מושלם, בריא ואני בריאה".

"במיוחד במצב שבו אנחנו נמצאים אני לא רוצה להתלונן על כלום. אבל אני באמת אומרת שהדבר שאני הכי הכי רוצה זה זוגיות ומשפחה, כי אני חושבת שבסוף זה המנוע שלנו כבני אדם. אז רק תברכו אותי בזה. כל השאר יש לי".

אורטל עמר (צילום :אינסטגרם)

אבל האקס לא שכח לאחל מזל טוב ובן אל תבורי העלה סטורי מתוק לכבוד יום הולדתה של עמר. כך הוא כתב: "מזל טוב לאמא הכי מדהימה שיש! ולילד הכי מושלם שקיים ביקום".

בן אל תבורי מאחל מזל טוב לאורטל עמר (צילום: אינסטגרם)
בן אל תבורי מאחל מזל טוב לאורטל עמר (צילום: אינסטגרם)