הערב (רביעי) ייערך הגמר הגדול של הריאליטי הנוצץ "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12. ארבעת הזוגות יתחרו ראש בראש על התואר הנכסף, לינוי אשרם ורפאל פליישמן, דור הררי וג'וליה שחר, טל מורד וסנה סוקול, מאיה קיי ולוטם מדמוני.

רביעיית הגמר של ''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: צילום מסך קשת 12)
רביעיית הגמר של ''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: צילום מסך קשת 12)

 
לינוי אשרם כבר זכתה בלא פחות ולא יותר מ-11 מדליות מאליפויות בעולם כך שתחושת הווינריות זורמת כבר באופן טבעי בעורקיה, האם היא תזכה בהזדמנות נוספת להרגיש את התחושות הממכרות של ניצחון, האם היא תוכתר שוב במקום הראשון ותצרף את התואר הנכסף לרזומה העשיר שלה שרווי גם ככה בתארים? מסתמן שזה לא תלוי רק בה.

View this post on Instagram

A post shared by Linoy Ashram (@linoy_ashram)

 
אשרם הייתה מתחרה חזקה כבר מהשלב הראשון של פתיחת העונה. חוץ מהסיפור האישי על התמודדות עם המשקל, היא התבלטה על פני המתמודדים האחרים כששילבה לאורך העונה אלמנטים של התעמלות אומנותית על הרחבה, והצליחה להותיר בתדהמה כל פעם מחדש את ארבעת השופטים.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לא צריך להיות קורא מחשבות, או זבוב על הקיר, כדי להבחין שהיא מוכתרת על ידי השופטים כמנצחת של העונה. היא המתמודדת המועדפת על השופט הדומיננטי דוד דביר, שכידוע הוא השופט שקובע את הטון בתוכנית ומשפיע גם על בחירת השופטים האחרים וגם על קהל הצופים בבית.

לא רק אשרם היא המתמודדת הבולטת העונה על פי השופטים, גם טל מורד עבר דרך ארוכה בתחרות והגיע אחרי חודשים של לחימה קשה בעזה, ללא כל ניסיון עבר בריקוד, ולמד צעד אחר צעד. הדרך עבורו הייתה קשה יותר מלינוי ולמרות זאת הוא הצליח לכבוש את השופטים וכך הפך למשתתף החזק של העונה. נזכיר שהוא כמעט מצא את עצמו מחוץ לגמר בפרק האחרון, אך ניצל על ידי הצבעת הקהל.

טל מורד, סנה סוקול (צילום: רותם לבל)
טל מורד, סנה סוקול (צילום: רותם לבל)

כך שהתחרות הגדולה של אשרם בהצבעת השופטים תהיה ראש בראש מול טל מורד ואחרי הפציעה של טל מורד אמש, ייתכן שהדרך לזכייה כבר סלולה עבורה. מאיה קיי ודור הררי מתמודדים חזקים לא פחות שהגיעו לגמר, אבל עדיין ישארו לפי דעתי, צעד אחד מאחור, בכל הנוגע לשופטים.
 
אלא שלא רק השופטים קובעים מי יהיה מנצח העונה, הגמר הגדול מתחלק כידוע בין הצבעת השופטים והצבעת הקהל, בעוד אשרם ומורד הם המתמודדים החזקים על פי השופטים, התחרות על הצבעת הקהל יכולה להוות מכשול גדול לאשרם.

קהל המצביעים הוא לרוב קהל צעיר והקהל הצעיר מעריץ את קיי ומורד עוד מהימים הטובים שלהם כפאוור קאפל שהתאהבו על המסך ב״הישרדות״. קהל המצביעים חיכה כל העונה לרגע המכונן הזה, לסצנת הגמר ראש בראש של צמד האקסים המיתולוגיים, בה אחד ינצח והשני יפסיד. רק בשביל לראות את הבעת הפנים של המפסיד, והאם יפרגן באותנטיות מלאה למנצח כמו גבר ואישה שאהבו פעם בעבר. כי כולנו זוכרים איך מאיה קיי הודחה, לאחר שטל מורד בגד בזוגתו על האי.

לינוי אשרם בהחלט ראויה להיות המנצחת של העונה, אבל נראה שזה לא תלוי רק בה ובביצוע שהיא תספק הערב על הרחבה. 

רביעיית הגמר של ''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: צילום מסך קשת 12)
רביעיית הגמר של ''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: צילום מסך קשת 12)