טל מורד וסנה סוקול הפתיעו לאורך העונה הנוכחית של תוכנית הריאליטי ״רוקדים עם כוכבים״. לפני הגמר הגדול סיפרו על האתגר מול המתמודדים החזקים, החשיבות ללכת להפגנות, והמאבק להחזרת החטופים. 

״לכולם מגיע לזכות. לכל אחד צבע ויופי משלו. כולם טובים ושהטוב ביותר ינצח. כולם הגיעו לרמות מטורפות עם הייחודיות שלו. מחכים לתשובה ביום רביעי״. 

סנה סוקול, טל מורד (צילום: רגב זרקה)
סנה סוקול, טל מורד (צילום: רגב זרקה)

זו בהחלט עונה לא פשוטה. אתם הולכים להפגנות? אתם משתמשים בקול שלכם?
״אנחנו אתמול (ראשון) הלכנו להפגנה והשמענו את הקול שלנו. אין דבר יותר חשוב מלצאת החוצה ולהשמיע את הקול בשביל המשפחות של החטופים שלנו. בעיניי זה ערך עליון״, אמר טל. ״וכל מי ששומע את הראיון הזה, צריך להבין שהוא פשוט צריך לקום ולצאת להפגין. שיעשה את כל מה שהוא רוצה במהלך היום. אבל בערב, צהריים, מתי שזה לא יהיה - בשעה שצריך ללכת להפגין; תצאו להפגין. כי זה הדבר הכי חשוב בעולם כרגע. להחזיר לנו את הנשימה״. 

עוד אמר: ״כבר כמעט שנה שלמה זה המצב. ואנחנו צריכים לעשות את הכל כדי להחזיר את אותם. כל בן אדם נוסף שיבוא וישמיע את הקול שלו ביחד עם כולם זה הכי חשוב״. 

כבר שוחחנו על זה, אבל אתה מוכן להקפצה למילואים בצפון הארץ? 
״אני מחכה לשיחת הטלפון. בכל רגע זה יכול לקרות וכשזה יקרה, לא תהיה שאלה בכלל״. 

אי אפשר להתעלם מהכימיה ביניכם במהלך התוכנית. אפילו אבא שלך (טל) אמר שאתם תהיו זוג נהדר. מה המחשבות על זה?
״כן הוא אמר את זה, ואני לא חושב שיש בן אדם שיראה את סנה ולא יחשוב ככה. היא באמת בחורה מדהימה, חכמה, ומיוחדת. היא ביקרה את המשפחה והיה נחמד מאוד. אני חושב שיש בנינו קשר מאוד מיוחד ולא רגיל. הוא יימשך גם אחרי התוכנית כי אני זכיתי בבן אדם לחיים. אנחנו באמת אוהבים אחד את השנייה. וכל התהליך הזה חיבר בנינו. ואם בסוף, הדינמיקה בנינו עובדת וזה בא לידי ביטוי על הרחבה״.

טל מורד, סנה סוקול (צילום: רותם לבל)
טל מורד, סנה סוקול (צילום: רותם לבל)