השמיים נפלו על תחקירן כאן 11, אורן אהרוני, שנפרד בכאב מאשתו יעל, שנפטרה בעקבות אירוע לבבי שגרם לקריסת מערכות. יעל, בת 48, אם שלושת ילדיהם, עבדה כמעצבת פנים. אהרוני ספד לה: "במקצוע שלי אני מתעסק הרבה במילים ואני לא מצליח להביע את עומק השבר והשריפה שאני מרגיש בתוכי כעת. זה משהו שאי אפשר לדמיין, זה גיהינום מתפשט שמכאיב בכל איבר בגוף, בכל תא, בכל מחשבה שצצה בראש. אהבה שלי, הפרק של הפיזיות והחומריות נגמר. נשאר רק הלב והזיכרונות. תנוחי כי את צריכה, ואני יודע שאת גאה בנו, ואני יודע שאת איתנו כאן, אני יודע שנהיה חזקים כמו שהיית רוצה שנהיה".

> בשבוע שעבר נפטרה סיון שועה מינקובסקי ז״ל, אשתו של יועץ התקשורת עידו מינקובסקי ואם שני ילדיו, דן ואיתן. סיון, בת 41 במותה, נאבקה במחלת הסרטן במשך עשר שנים. עידו, שאיבד את אמו שלומית כשהיה בן 21 לאחר שחלתה בסרטן, ספד לאשתו: "סיון. יום הלוויה שלך הוא יום הנישואים העשירי שלנו. תודה שנתת לנו, לי, להיות חלק ממך. אמא אדמה, אצילת נפש, יפת מראה, אופטימית נצחית, ברת לבב ונקיית כפיים, השראה. מקווה שתקדישי לך קצת זמן, עכשיו כשאת הרחק מכאן".

עידו וסיון ז״ל מינקובסקי (צילום: רועי מזרחי)
עידו וסיון ז״ל מינקובסקי (צילום: רועי מזרחי)

> בשנה שעברה זכו ורדה וצבי אייל בתואר יקירי העיר הרצליה, לאחר שבמשך 34 שנה הפעילו את המקומון "א.ב", שסיקר את מערב העיר. לפני כשבוע נפטר צבי ז"ל, לאחר מאבק ממושך במחלה. ליאורה זוכרת את צבי אייל כאחד האנשים שלא הפסיקו לעזור ולתמוך במדור ובכלל.

ורדה אייל, תנחומיי.
"תודה, אנחנו עדיין במהלך השבעה".