אחרי שאיבדה את אחותה מפל אדם בשבעה באקוטובר ואחרי שעברה לידה שנייה, מעיין אדם הפתיעה בסוף השבוע האחרון את העוקבים כשחשפה ברשתות החברתיות כי היא מתמודדת עם סרטן נדיר בשחלות.

כזכור, לפני מספר שבועות עברה אדם, רגע אחרי הלידה, הליך כירורגי להסרת גידול ענק בשחלה. כעת, התוצאות הגיעו ומתברר כי מדובר בסרטן שחלה נדיר. גם בן זוגה יובל צלנר, שהתמודד בבחירות האחרונות לראשות העיר תל אביב-יפו, מטפל בבנות שלהן ותומך באשתו במאבק הבריאותי.

מעיין אדם (צילום: רשתות חברתיות)
מעיין אדם (צילום: רשתות חברתיות)

כעת, הוא מספר על המחלה שהתגלתה ועל ההתמודדות שלהם כמשפחה: "אני לא מאמין בבכי ותירוצים, הייתה לנו שנה מזוויעה לכל הדעות וזה לא משנה מה עברנו, אלא איך יוצאים מפה. כשכולם שואלים אותי איך מעיין מרגישה אני ישר אומר שהיא לביאה, דואגת קודם כל למשפחה, עוטפת את כולנו את הבנות ואותי, מצד שני היא יוצאת ומתמודדת".

"בחיים יש הרבה מכשולים, החוכמה היא לא להיתקע במכשול אלא לדלג מעליו" אמר ועוד הוסיף: "מעיין לקחה את הטרגדיות הנוראיות שהיא עברה, ולהקים עסק חדש משגשג בלוחות זמנים בלתי אפשריים, זו היכולת להעצים מנקודה של שפל. אומרים לנו שאנחנו פאוור קאפל, אנחנו פאוור קאפל כי היא כל כך חזקה ומדהימה. היא תתמודד עם המחלה הזאת ותתמודד עם האובדן, תקים עסק מדהים וזה המשפחה המאוחדת שאני רוצה להעביר לבנות. יהיו כשלים, זה לא משנה כמה נפלת אלא איך נפלת מהם". 

יובל צלנר על ההתמודדות שלו ושל מעיין אדם (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)