חגיגות החתונה של אבנר נתניהו, בנם של בנימין נתניהו ושרה נתניהו, מושכות תשומת לב. מן הסתם מדובר מהסיבה הפשוטה שבניגוד לבכור יאיר נתניהו, האח הקטן לא מושך הרבה תשומת לב ומנהל חיים תקינים שהיינו רוצים להציץ אליהם. 

מאז שדיווחנו לכם כי נתניהו יחד עם ארוסתו הטרייה, עמית ירדני בת ה-26, שקלו את אולם האירועים "לאגו" בראשון לציון, כיוון שזה עונה על כל הדרישות הביטחוניות - המצב השתנה.

אבנר נתניהו ועמית ירדני (צילום: רשתות חברתיות)
אבנר נתניהו ועמית ירדני (צילום: רשתות חברתיות)

על פי הדיווח של העיתונאי אורי משגב, הזוג המאוהב עתיד להתחתן באולם האירועים חוות רונית בתאריך 26 בנובמבר, בדיוק באולם שבו האקסית נוי בר ואורי איזק התחתנו. כך משגב כותב: "חתונת אבנר נתניהו ובח"ל. עדכון. מסתמן: 26 בנובמבר, יום שלישי פעמיים כי טוב, בחוות רונית. בערך המקום הכי גרנדיוזי בארץ".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עוד הוסיף העיתונאי שמתנגד לממשלת נתניהו: "משפחה מנותקת וחסרת בושה. מותר לאבנר להתחתן עם בחירת לבו. אפילו בזמן מלחמה וחורבן שאבא שלו וסייעניו המיטו עלינו. אבל הם לא יבחרו חלילה בצנעה. להפך. ילכו בהכי גדול ושופוני ואצבע בעין שאפשר".

עוד נודע על האירוע, כי למרות שלראש הממשלה ולרעייתו יש אלפי מוזמנים ואורחים שישמחו להגיע לחגוג ביום השמח בחייהם, בנו הצעיר וזוגתו בחרו בחתונה מצומצמת, עם עד 500 מוזמנים לכל היותר. מי מהכנסת יוזמן לאירוע ומי הולך להישאר בחוץ?

אבנר נתניהו, עמית ירדני (צילום: אינסטגרם)
אבנר נתניהו, עמית ירדני (צילום: אינסטגרם)