קצרה היריעה מלהכיל את כמות המילים שנכתבו ב-24 שעות האחרונות על משולש המריבה בין אייל גולן-דניאל גרינברג-הבייביסיטר מאיה זיו, ועדיין, למרות שחשבנו שאין יותר מה לומר, הפתיעה גרינברג כשפרסמה בדקות האחרונות (חמישי), סדרת סטוריז בה היא פותחת הכל ללא פילטרים, וחושפת את הסיבה לפיטורים של זיו.

דניאל גרינברג , אייל גולן (צילום: אלוני מור,פרטי)
דניאל גרינברג , אייל גולן (צילום: אלוני מור,פרטי)

בין היתר, טוענת גרינברג כי הוסתרה ממנה תאונת דרכים שעברו הילדים שלה ושבנה רון נכנס לבריכה ללא מצופים וללא השגחה. כמו גם, טוענת גרינברג כי בשלב מסוים, הבייביסיטר נשארה בתפקיד רק כדי לצלם תמונות לאינסטגרם על מנת שיעלו לה העוקבים לכאורה. 

"לא קיבלתי את הדיווחים שהייתי צריכה לקבל לגבי הילדים שלי. דיווחים חשובים שקשורים לביטחון שלהם", אמרה והמשיכה: "זה קרה פעם אחת שהייתי בטיסת עבודה, הילדים עברו איזשהו תאונת דרכים, לא תחת המשמרת שלי, והרגיש בנוח להסתיר את זה ממני כי אולי לא צריך להטריד אותי או להדליק אותי או לא יודעת מה הסיבה לכך. פשוט לא עדכנו אותי בדבר כל כך חשוב, שזה בעצם שהילדים שלי עברו משהו שאני כאמא צריכה לדבר איתם ולהעלות להם את המודעות ולבחון האם הם בטראומה". 

דניאל גרינברג פותחת הכל על תקרית הבייביסיטר (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

עוד סיפרה לטענתה, שמי שסיפר לה הכל, היה בכלל בנה הקטן רון: "עצוב היה לגלות את זה אחרי שבוע שחזרתי, מילד בן 3 שבא ומספר לי הכל ואני פשוט מאמתת את זה. אז וואלה זה לא נעים שמסתירים ממך משהו כל כך חשוב שקשור לילדים שלך. זה פגע איפשהו בסמכות שלי כאמא האם צריך לדבר על דבר כזה או לנרמל דבר כזה. פשוט הוציאו אותי מהתמונה". 

אייל גולן, דניאל גרינברג וילדיהם בחג השבועות (צילום: אינסטגרם)
אייל גולן, דניאל גרינברג וילדיהם בחג השבועות (צילום: אינסטגרם)

כאן חשפה גרינברג את תקרית הבריכה לטענתה: "אם אחד הילדים שלכם היה קופץ לבריכה ללא מצופים והיה רגע שאחד הילדים שלכם היה בסכנה, הייתן רוצות לדעת דבר כזה, כן הייתן רוצות שישתפו אתכן למרות שלא קרה כלום ברוך השם. זה לא אומר שאין צורך לשתף את האמא של הילדים. אנחנו המורות דרך שלהם, אם קורה דבר כזה, אני צריכה לדעת להושיב את רון ולהסביר לו את הסכנה בקרבה לבריכה ללא מצופים, מה יכול לקרות לנו, זה המקום שלי כאמא להעביר לו את הדברים האלה".

דניאל גרינברג (צילום: יוסי מיכאלי ואור גפן)
דניאל גרינברג (צילום: יוסי מיכאלי ואור גפן)

לסיום, התייחסה גרינברג למכתב ההתראה ששלחה לזיו: "עכשיו תגידו 'למה לשלוח מכתב מעורך דין ולהוריד את התמונות?'. לי הרגיש שמשהו קצת התבלבל שם ואיבד את התפנית שלו. הרגשתי שמשהו לוקח את התשומת לב מהשמירה על הילדים שלי לטובת פרסומים כאלה ואחרים, לטובת העלאת עוקבים באינסטגרם, אני לא יודעת מה".

אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)