שניר בורגיל עבר את אחד הרגעים הכי מפחידים בחייו. רגע אחרי לידת בנו, בורגיל משתף צילומים בהם כמעט עבר תאונת דרכים קטלנית כשכמעט התנגש חזתית בסוס פראי שרץ בכביש. אתמול (רביעי) בורגיל נסע בבאר שבע ונכנס לתוך כיכר, לפתע ראה שם סוס משוחרר רץ בחופשיות. 

למזלו של בורגיל, כוכב הריאליטי לא התנגש בסוס עם המכונת שלו, אבל שיתף בסטורי שלו סרטונים ממצלמת הרכב. בסרטונים ניתן היה לראות כמה ההתנגשות הייתה קרובה וכמעט טראגית. בורגיל כתב על הסיטואציה: ״רגע שגרם לי לדפיקות לב מואצות״. עוד הוסיף: ״ברוך ה', הספקתי לברוח מהסיטואציה ללא נזק. תודה על השמירה. פה אני מעביר למצלמה של הצד, שתראו מה רק מולי״.

שניר בורגיל בתיעוד הכביש (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)

עוד העלה בורגיל גם צילום מסך של שיחה עם אחד מהעוקבים, שם העוקב כתב לו: ״מה זה, אתה בחו״ל? מה זה הסוס הזה באמצע הכביש?״, בורגיל השיב את התשובה המושלמת: ״ככה זה בבאר שבע, בדרך כלל זה גמלים״. עוד הוסיף בטקסט נפרד: ״2024 החליפו גמלים בסוסים. מי אמר שבאר שבע לא מפותחת?״.

שניר בורגיל בשיחה על הסוס (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
שניר בורגיל בשיחה על הסוס (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

שניר בורגיל עבר לא מעט בתקופה האחרונה. מאז היציאה מבית ״האח הגדול״, הוא מטפח את חייו עם זוגתו שהכיר בתכנית, שי לי עופרי. בורגיל נמצא בכותרות בעיקר על הסכסוך עם אחותו ספיר בורגיל.

כשהיה נדמה שהסכסוך הסתיים כששניר ושי הגיעו לחתונה של ספיר ובעלה אברהם אקלום, הדברים נפתחו מחדש לאחר הלידה של בנו, אלארי, כשאשתו שי החליטה להסיר את ספיר מהעוקבים שלה וטענה שספיר רוכבת על הלידה בשביל התהילה.  

שי לי עופרי, שניר בורגיל, עם בנם הראשון (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
שי לי עופרי, שניר בורגיל, עם בנם הראשון (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)