דודו פישר טס לעשות שבת בביתו בניו יורק לפני שלושה שבועות. כששהה בעיר הוזמן לביתו של חברו הטוב, המיליארדר רון פרלמן, איש עסקים ידוע בעולם והבעלים של חברת הקוסמטיקה רבלון, על מנת לערוך תפילה במניין מצומצם של אח"מים. בעזרת הנשים אמרו "אמן" צמד הרות - אשתו של דודו, רויטל, ואיוונקה קושניר, הבת של דונלד טראמפ.

והיו גם ברכות: דודו איחל להן לידה קלה ובסיום התפילה איוונקה ובעלה הוזמנו להופעה של דודו בניו יורק, שנערכה בערוץ PBS ביום ראשון. למחרת, בתום המופע, קיבל דודו הודעת התנצלות מהקושנירים - הם לא הצליחו להגיע כי איוונקה ילדה. מתברר שהברכה של פישר הייתה יעילה להפליא.

שיהיה במזל. איוונקה טראמפ-קושניר (צילום: Gettyimage)
שיהיה במזל. איוונקה טראמפ-קושניר (צילום: Gettyimage)



הכי BFF. דודו ורויטל פישר (צילום פרטי)
הכי BFF. דודו ורויטל פישר (צילום פרטי)

> הרב יונה מצגר ידע ימים יפים בתור רב ראשי לישראל: הוא נסע במחלקות ראשונות לכל העולם ולן בסוויטות נוצצות במלונות פאר. אבל כל זה כנראה שייך לעבר. כי בימים אלה, כפי שליאורה מבינה, הרב מצגר נותר חסר כל, ואין לו אפילו את האמצעים הכספיים למימון משפטו שעומד בפתח. גם את דירתו ודירותיהם של ילדיו עיקלה המדינה, כמו גם את חשבון הבנק שלו וכספי הפנסיה.

מי שמנסה לעזור לו הוא חברו, הרב אבי זרקי, יו״ר תנועת הגינות משפטית, העוסקת בפתרון בעיות בירוקרטיות ומשפטיות מול מערכות אכיפת החוק השונות. הרב מצגר פנה אישית לזרקי בבקשת סיוע.


זרקי, הרב מצגר עבר מאיגרא רמא לבירא עמיקתא?

"את יודעת שאני שומר על חסיון הפונים אלי, אבל במקרה דנן, לאור הנסיבות האישיות המצערות, החלטתי לתת ביטוי פומבי בעמוד הפייסבוק של 'הגינות משפטית' לפגישתי עם הרב מצגר, במטרה לסייע לו, על מנת שיוכל להתמודד משפטית בצורה מכובדת. אומר לך את האמת, לא שיערתי את גודל המתקפה האינטרנטית עלי נוכח התייצבותי לעזור לחבר, תהא האשמה נגדו אשר תהא, מה גם ששמחתי לראות שיש עוד רבים שמתייצבים לימינו של הרב מצגר בימים הקשים העוברים עליו".


הרב מצגר, מכל העולם בחרת דווקא את זרקי?

"הרב זרקי הוא ידיד אמת, תודה רבה לך".