עזבו אתכם מלהיטים שמרגשים על רחבת הריקודים, הרבה זיעה על הבמה או לילות ארוכים באולפן ההקלטות - די ברור שהעבודה האמיתית של ריהאנה היא ביצירת כותרות עבור הצהובונים. אחרי תקופה ארוכה של שקט, רי-רי שחררה לאחרונה אלבום חדש, אבל התקשורת? עוסקת בכך שהיא מפלרטטת לא עם גבר מפורסם אחד, אלא עם שניים!


עד כה שמעתם על הקשר הלוהט שלה עם הראפר הלוהט ביותר בעולם בשנים האחרונות, דרייק - איתו לא רק שחררה שיר מרגש בשם "Work" - אלא גם אירחה את מי שפעם היה הבויפרנד שלה להופעות שהשאירו את הקהל עם הלשון בחוץ (בגלל שכמעט הפשיטה אותו על הבמה). אבל כעת, היא נתפסה שוב עם הסטוץ המוכחש שלה בשנה האחרונה, זוכה האוסקר הטרי, ליאונרדו דיקפריו!

רק ידידים? ריהאנה עם ליאונרדו דיקפריו (צילום: Getty images)
רק ידידים? ריהאנה עם ליאונרדו דיקפריו (צילום: Getty images)


רי-רי ודיקפריו, תועדו כשהם מבלים יחד, צמודים ומתלחששים במסיבה שנערכה במסגרת פסטיבל המוזיקה המפורסם "קאוצ'לה", שנערך בימים אלה בקליפורניה. על פי הצהובונים באמריקה, הפופסטאר בת ה-28 מברבדוס והשחקן בן ה-41, אולי לא הגיעו יחד לאירוע שכלל כמה כוכבים לוהטים ושלל מעושרים, אבל מהר מאוד מצאו אחד את השנייה ולא עזבו זה את זו לאורך כל הערב.

על פי השמועות שהחלו בשנה האחרונה, ליאו וריהאנה בילו כמה פעמים יחד באירועים חברתיים ואפילו נתפסו כשהם מתנשקים במועדון לילה בפריז. עם זאת ולמרות שהעולם קיווה שהשניים יהפכו לפאוור קאפל ששורף את הביצה ההוליוודית, מקורבים לשניים מכחישים רומן סוער ומדווחים שהם פשוט חברים, בעוד שאחרים טענו שרי-רי בילתה עם דיקפריו רק כי יצאה עם אחד מחבריו הטובים. נותנים עבודה? ריהאנה לא מגלה!

וזה מה שקרה לאחרונה עם דרייק (צילום: Getty images)
וזה מה שקרה לאחרונה עם דרייק (צילום: Getty images)

זה ג'וב, כן? ריהאנה על הבמה (צילום: Getty images)
זה ג'וב, כן? ריהאנה על הבמה (צילום: Getty images)