מה אומר לכם השם לאלי אספוסיטו? כי יש כאלה שרק אזכור של שמה גורם להם להתחיל לצרוח! השחקנית והזמרת שכיכבה על המסך בטלנובלות  "כמעט מלאכים" ו"אספרנסה", נחתה אתמול (שלישי) בישראל לקראת הופעה שתקיים במהלך החג, לשמחת שלל המעריצים המקומיים - שרק ציפו, קיוו וחיכו שתגיע להולילנד. סי, סי, סי!

הסבר קצר: לאלי היא אחת מכוכבות הטלנובלות האהובות והמפורסמות בעולם, כך שטירוף ההערצה לא פסח על בנות ובני הנוער ביזראל. לצד חיבתה של הכוכבת למשחק על המסך הקטן, אספוסיטו השקיעה רבות גם בקריירת השירה שלה, כך שבשנים האחרונות התמקדה בקידום אלבומה היחיד בספרדית, "A bailar". לאור ההצלחה המסחררת במדינות דרום אמריקה בארץ, החליטה לאלי לצאת לסיבוב הופעות שבמהלכו, איך לא, תקפוץ לביקור בישראל ותחלק לחובביה קסם של (כמעט) מלאכים.

מרגשת את המעריצים. לאלי אספוסיטו (צילום: gettyimage)
מרגשת את המעריצים. לאלי אספוסיטו (צילום: gettyimage)



אם תהיתם, זה לא ביקורה הראשון של הכוכבת בארץ. בפעם האחרונה שהיא ביקרה בישראל לפני כחמש שנים, נהנתה מהאזור יחד עם חבריה לסדרה "כמעט מלאכים", כשהפעם - לאלי הגיעה סולו, כדי לעלות על הבמה לשואו שבו היא הפתיח, המנה העיקרית והקינוח, במבטא ספרדי.

עם נחיתתה, אספוסיטו  המרוגשת החלה לפרסם תמונות ("מיוחדות") מארץ הקודש, אליהן צירפה את הכיתוב "שלום, תל אביב אהובתי. אני כאן, מאוהבת!" (בתרגום חופשי, כן?). בחשבון הטוויטר שלה, צייצה גם וידאו קצר שבו נראים מעריצים מקומיים צובאים על פתח בית המלון שבו היא שוהה במהלך ביקורה בארץ - ככל הנראה כי הם כבר לא יכולים לחכות עד ההופעה כדי לבחון את זיו פניה של הצ'יקיטה. טה קיירו, מי אמור.





 

A photo posted by Lali (@laliespositoo) on



 

A photo posted by Lali (@laliespositoo) on


באה לשמח! לאלי אספוסיטו
באה לשמח! לאלי אספוסיטו