עוד ארוחת שחיתות, עוד מפגש משפחתי, עוד רגע משמח: רגע לפני שתפסיקו לברך בברכת "מועדים לשמחה", בסופו של חג הפסח, הנה רשימה של כמה מהשמחות הגדולות שצפויות לביצת הבידור השנה - פלוס עוד כמה כאלה שאנשי הבידור כנראה ממש מקווים שייקרו. החל מהלידה הצפויה של הטופ מודל בר רפאלי בקיץ הקרוב ועד לסולחה בין דודו אהרון למאמא ציפורה. בברכת אמן, כן?

לידה מלכותית |בר רפאלי תביא לעולם בת בכורה!

בר רפאלי
בר רפאלי

אתם יכולים לצפות לזה... במהלך חודש יולי 2016. אחרי הטיזינג ההריוני שמיס רפאלי-עזרא עושה לכולם באמצעות אינסטגרם, כבר אי אפשר לחכות שלדוגמנית הכי יפה בישראל ובעלה, איש העסקים עדי עזרא, תיוולד יורשת העצר המלכותית. דוגמנית לעתיד, אם ירצה השם.

גל של הצלחה |"וונדר וומן" יהפוך את גל גדות ל-A ליסט הוליוודית


גל גדות
גל גדות


אתם יכולים לצפות לזה... בסביבות האביב הבא. הדקות הספורות של גל גדות בסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" הספיקו כדי להכין את העולם למה שבישראל הבינו כבר מזמן - סרט שלם בכיכובה של גל גדות, בתפקיד אשת הפלא העוצמתית, יהפוך אותה לסטארית בלתי מנוצחת.

הצעה בלתי אפשרית |יהודה לוי ושלומית מלכה יתארסו

יהודה לוי ושלומית מלכה
יהודה לוי ושלומית מלכה

אתם יכולים לצפות לזה... בחודשים הקרובים, או לפחות ככה השניים רמזו. שנה וחצי שהם אחד עם השנייה, דובי את דובי. מספיק זמן כדי לקבוע שהשניים נועדו זה לזו? ברור שכן, הם לא מכחישים. כעת יש לקוות שיודה ילמד מטעויות העבר (אהמ, השנים שחלפו עד שביקש את ידה של נינט) ויחליט לשלוף את טבעת היהלום בתזמון מושלם ומהיר יותר.

חתונה בצבעי הקשת | אסי עזר ואלברט אסקולה יתחתנו

אסי עזר ואלברט אסקולה
אסי עזר ואלברט אסקולה


אתם יכולים לצפות לזה... באמצע חודש יוני הקרוב, בספרד האקזוטית. שלוש שנים וחצי של זוגיות פוטוגנית גאה, שכללה את עלייתו של אסקולה לארץ ישראל פלוס הצעת נישואים שהתרחשה לפני כשנה בניו יורק, הובילה לחתונה החד-מינית של השנה. מצעד הגאווה קטן על הפיאסטה הגאה של אסי את אלברט!

הריון? קול ששון! |אילנית לוי ואלירז שדה ירחיבו את המשפחה

אילנית לוי ואלירז שדה
אילנית לוי ואלירז שדה


אתם יכולים לצפות לזה... בקרוב, אם רק ירצה השם! הרי כבר חמש שנים שהפאוור קאפל מנהל זוגיות יציבה. הביצה כבר התייאשה מהציפייה להצעת נישואים, אז ילד משותף הוא פתרון מושלם. אם אייל ורוסלנה הביאו ילד יחד מבלי לעמוד תחת חופה, למה אילנית ואלירז לא יכולים? (אגב, אם החתונה תבוא בעקבות הילד, או לפני, מה שתעדיפו - הסדר לא באמת משנה - מדובר במאורע משמח פי שתיים).

עושים שלום, לא מלחמה |דודו אהרון ואמא ציפורה ישלימו

דודו וציפורה אהרון
דודו וציפורה אהרון

אתם יכולים לצפות לזה... לקראת תקופת החגים, נו, מועד יציאת אלבום חדש של אהרון. מלחמות בין נשים וחמותיהן זה כל כך פאסה, וחוץ מזה, אין כמו סולחה שתעורר באזז של יחסי ציבור לקראת שחרור אלבום סלסולים חדש!

חגיגת העשור | הילולת הענק של ניקול ראידמן לכבוד גיל 30

ניקול ראידמן
ניקול ראידמן


אתם יכולים לצפות לזה...
בחודש יוני הקרוב. אין כמו יום הולדת עגול כסיבה למסיבה (ענקית, במקרה של ראידמן), כך שגיל 30 בהחלט עושה את העבודה. המעושרת שאוהבת מאוד אירועי ראווה מנקרי עיניים, ככל הנראה תארגן עוד הילולת ענק (שכוללת הפקה מתוקתקת והופעה שלה, מן הסתם) עם מזון גורמה, אלכוהול משובח ואורחים מכובדים מחו"ל. אה, ואם אפשר להטיס את כולם ליעד אקזוטי, למה לא?