בעוד שכמה מבנות משפחית קרדשיאן משתובבות על השטיח האדום בפסטיבל קאן הזוהר, יש כאלה שנותרו באמריקה ופנויות לאהבה חדשה. קיילי ג'נר, האחות הקטנה במשפחת הריאליטי-טראש או סתם "בייבי קרדשיאן", הכוונה היא אליך.


בשבוע שעבר, הצהובונים האמריקניים נחרדו לגלות שמיס ג'נר בת ה-18, בגירה אך עדיין לא יכולה לשתות באופן חוקי בגבולות ארצות הברית, נפנפה מחייה את הראפר שעשה לה נעים בשנה האחרונה ולימד אותה איך מרגישה אישה מאוהבת - טייגה. כן, אותו ראפר קשוח (בן 26) שהוא האקס של בלאק צ'יינה, שהיא אם ילדו העתידי של רוב קרדשיאן, אחיה הגדול של קיילי. שוב התסבוכת הזאת? כי אם טייגה יצא מהתמונה לחלוטין (מה שעדיין לא ברור), הכל הרבה יותר פשוט.

כעת, כך מדווחים כמה מהרכלנים בארצות הברית, משפחת קרדשיאן יכולה לומר היוש לראפר חדש - שמבלה עם קיילי מאז הפרדת הכוחות הרומנטית מטייגה, אז נזקקה לתמיכה וחיבוק. שמו בלעז: PartyNextDoor. לא, אין שום דרך לתרגם את זה לעברית מלבד "מסיבהבביתממול". מה.

בא לי מסיבה לי עם קיילי. הראפר PartyNextDoor (צילום: גטי)
בא לי מסיבה לי עם קיילי. הראפר PartyNextDoor (צילום: גטי)


מתברר שששמו האמיתי של הראפר הקנדי העולה בן ה-22 (גיל מתאים לזה של כוכבת הריאליטי הצעירה, לא?), הוא ג'רון אנתוני ברת'ווייט (תודה לאל שאמא לא קראה לו "מסיבה"). הוא וג'נר, מיודדים מאז שכיכבה עם אחותה קנדל בקליפ שלו לשיר "Reocognize" בשנת 2014, אך התקרבו מאוד בתקופה האחרונה ומבלים הרבה מזמנם הפנוי יחד. היי, הוא אפילו פרסם לאחרונה תמונה של הזרוע שלו לצד זו של קיילי, כתיעוד הבכורה שלהם באינסטגרם. 

 

Diamond battles with @kyliejenner

A photo posted by PND (@partyomo) on




"זה פשוט מרגיש להם נכון", מרכלים מקורבים לצהובונים, "קיילי ממש לא מבינה למה היא בזבזה את זמנה על טייגה, במיוחד שמשפחתה אף פעם לא הבינה איך הם מסתדרים למרות פער הגילאים המוזר". כלומר, עד שג'נר תחליט שהוא אהבת חייה ותקבל אותו בחזרה, לא?

תרים. הבויפרנד החדש של קיילי ג'נר?
תרים. הבויפרנד החדש של קיילי ג'נר?