אם השם בקי גריפין נשמע לכם מוכר, פשפשו בזיכרונכם וגלו כי מדובר בכוכבת עבר ומנחה ישראלית שהלהיבה גם את רשת MTV האירופית או על מסכי ערוצי הספורט המקומיים בתחילת המילניום. עשור וקצת אחר כך, גריפין בת ה-39 מגיעה לכותרות רק בזכות אמרות שערורייתיות או כשהיא יוצאת נגד אישיות ישראלית מוכרת, כאשר בחמש השנים האחרונות מנהלת את חייה מארצות הברית.
 
אמש (שני), גריפין שוב הצליחה לרגש כמה ממכריה המקומיים, כשפרסמה כמה סטטוסים אישיים ונוקבים ברשתות החברתיות - בהם בפרופיל הפייסבוק ובחשבון הטוויטר הפעילים שלה, לפיהם בשנים שחלפו מאז שעזבה את ארץ הקודש כוכבת העבר סבלה מגבר ישראלי אלים שהיה בן הזוג שלה, רעבה לחם ואף יצאה נגד אמה. וידוי כואב ומזעזע? שימו לב.


"הגיע הזמן שתפסיקו למכור את המיתוס הזה של ישראלים עם סגולה וזה. אני כבר חמש שנים בניו יורק, וכמעט בכל פעם שנקלעתי למצוקה ממשית - ישראלים סובבו לי את הגב. יש כמה מקרים בודדים של סטיית תקן, וזהו", כתבה גריפין בפייסבוק. "ברגעי האמת הקשים ביותר עזרו לי אנשים זרים, לא ישראלים, אפילו לא יהודים. הייתי ברחוב. רעבה ללחם. וישראלים סובבו לי את הגב. וזה אחרי שהתחננתי לדברים פשוטים... 'אני חייבת לברוח מפה אבל אני מפחדת ממנו. יכול לעבור פה עם הרכב ולקחת לי איזה מזוודה אליך לאחסון כדי שאוכל לאט לאט להוציא את דבריי מבלי שישים לב?', וגם 'אין לי כסף לאוכל' נתקל באדישות מוחלטת".

אז הוסיפה ש"ישראלים לא עזרו לי נגד גבר אלים (לא באמת מאמינה שאדם כזה הוא 'גבר') והגעתי למעון לנשים מוכות כי החברים שלו שידעו שהוא אלים עזרו לו לפעול נגדי. כן, קראתם נכון. עם סחלע. הכוחניות, הבריונות, האלימות, והנרקיסיזם הקולקטיבי הזה - עושים לי בחילה קבועה. שלא עוברת. האדישות, חוסר האמפתיה, השיפוטיות, כולם קופצים כמו חמורים. אבל, המניפולציות, ההצגות, והמסכות - עם זה אני פשוט לא יכולה יותר. תפסיקו עם השקר הזה כבר. בקרוב: אנקוב בשמות של מי שלא עזר ומי פעל נגד קרבן של אלימות במקום לעזור. טיזר: אמא שלי היא סחלע מספר אחת".


כאילו הווידוי של גריפין לא קשה מספיק, המנחה והדוגמנית לשעבר הוסיפה בהמשך שניסתה לרמוז על ההתעללות שלדבריה עברה במסרים שפרסמה ברשת. " חשבתם בזמנו שדיברתי על דפני ליף ומשטרת ישראל... הבן זוג שלי חזר הביתה באמצע היום לאיים עלי בעקבות הציוץ הזה. ‏חברים שלו התקשרו אליו לשאול אותו אם הוא הרים עלי יד. אז הוא הגיע לאיים עלי שלא אפתח את הפה. זו לא פעם ראשונה שהם שאלו אותו".

בנוסף, התייחסה לדברים שכתבה על אמה בהרחבה שפירטה ארוכות על מערכת היחסים שלה עם מי שהביאה אותה לעולם. "מכיוון שכל אחד ואחת יש לו מה לומר עלי, ובמיוחד על מה שאני אומרת על אמא שלי... הגיע הזמן שאנשים יפנימו שלא כל האמהות הן אותו הדבר... מותר לילדים להורים לא נורמטיביים להתלונן על כך, לכאוב, וכן - גם לומר את האמת".



"אמא שלי מעולם לא הייתה שם בשבילי. היא לא יודעת איך לעשות את זה בכלל. היא תמיד הייתה זועפת וכועסת ואף פעם לא מחייכת. רק מענישה. לא התעניינה בי, לא ראתה אותי בכלל. חרדות ודכאון ככל הנראה ליוו אותה כל חייה. אין לה בעיה גם לשקר כשהיא מפחדת שיעלו עליה. היא סובלת מהתפרצויות זעם. והיא די התחרפנה כשאבא שלי עזב אותה כשהיא לא רצתה לעבור איתו לארצות הברית... כל חיי הייתי השעירה לעזאזל של אמא שלי...".

"היא אפילו לא התקשרה אלי כשהייתי במעון לנשים מוכות... היא סכסכה ביני לבין אחי כדי שחס וחלילה לא נהיה ביחד נגדה וההזיות שלה... כשביקשתי ממנה עזרה לברוח מהפסיכופט היא טענה שאני לא שפויה וממציאה למרות כל הראיות הברורות מאוד שממש לא. חמור מכל בגללה הגעתי לשם מלכתחילה. היה לה קשר מעוות מאחורי גבי עם האקס שלי. משום מה עם כל המשוגעים היא יוצרת קשר סודי", טענה. "אין לי כל קשר אל האישה מלאת החרדות וחסרת האמפתיה הזאת. היא התעללה בי כל חיי. את כל רגשי הנחיתות שלה היא הוציאה עלי. פעם אחר פעם... ב-2012, התחננתי אליה שתבוא לעזור לי כי אני מפחדת מהחבר שלי ואין לי לאן לברוח. היא סירבה. מאז עברו למעלה מארבע שנים, ואינספור אנשים אמרו לה שאם זאת הייתה הבת שלהם - הם היו עולים על המטוס הראשון... היא ואחי האשימו אותי בהפרעות, שפסיכיאטרים אמרו לי שהם כנראה סובלים מהן, אבל אני לא - בעקבות הדרך שבה הם מתבטאים כלפיי באימיילים. אז אל תעזו לבקר אותי ולשפוט אותי. אין לי אמא כמו שלכם - וזו לא אשמתי".