מגישת הספורט שרון פרי כנראה לא חשבה שבילוי רגוע בחוף הים יסתיים בגניבה שתביך אותה - בגלל כמה תמונות אינטימיות שצילמה לשימושה האישי. חפציה של מי שמוכרת לחובבי הספורט כמגישה על המסך של הערוץ הראשון, נגנבו אתמול (שבת) כשבילתה בחוף הים באשקלון, בהם תיק ובו מכשיר טלפון סלולרי שהכיל תמונות אינטימיות של פרי. תיק שהכיל את חפציה האישיים, נגנב מתוך מכוניתה, בעת ששהתה בחוף.
 
למרבה הצער, הגנב אף פרסם את התמונות בפרופיל האינסטגרם של המגישה בת ה-44 מהמסך - כך שהעולם יכול היה לבחון אותן ולהפיץ את הצילומים האישיים ברשת. לאחר פרסום התמונות שצילמה באופן אישי ולא היו אמורות להגיע לציבור, פרי שהיא אמא לנער בן 14, גילתה שהגנב אף תקשר עם חבריה באמצעות הפרופילים שלה ברשתות החברתיות ולכן פרסמה שעות ספורות אחר כל סטטוס בעמוד הפייסבוק האישי שלה.

 

A photo posted by @sharon_perry_30 on

 

A photo posted by @sharon_perry_30 on



"הבן ז*נה שגנב לי את התיק מהאוטו ובתוכו כל החיים שלי בערך, ארנק, פלאפון, רשיונות, תעודת זהות בחוף הדתיים באשקלון, אמן ותישרף יחד עם התיק שלי בגיהנום, איזה מן דבר זה לגנוב? חרא אנשים!!!", כתבה לחבריה. בהמשך, כשגילתה כי הגנב ממשיך להגיב לחבריה, הוסיפה "אל תתייחסו לתגובות אליכם זאת לא אני אלא הבן זונה שגנב לי את הפלאפון נכנס לחשבון על שמי".

המקרה של מי שהגישה את התכנית "שירים ושערים" ואף שימשה כשדרנית קווים במשחקי הליגה הלאומית בכדורגל, מצטרף למקרים דומים שבהם תמונות וסרטונים אינטימיים של דמוית מוכרות מגיעים לרשת. זה בסדר, פרי יכולה לבדוק עם גילי מוסינזון או ענת הראל איך מתגברים על המשבר.