סלבס מארחים בסוכות
הסוכה כבר בנויה, ארבעת המינים מוכנים והאושפיזין מוזמנים להתארח? אם עוד לא דאגתם לסעיף האחרון, אולי תיקחו כמה עצות והמלצות לאירוח מכמה מהאנשים המפורסמים בישראל - שלבקשת מערכת TMI התבקשו לבחור אורחי סופר סודי שאיתו היו רוצים לבלות בחג סוכות הקרוב. התשובות מפתיעות, כמובן.
 אז מתברר שהאנשים המבוקשים ביותר בסוכה הפרטית של הסלבס המקומיים, הם כוכבים ענקיים על הגלובוס, כאלה שיכלו ללמד גם את אנשי תעשיית הבידור המקומית שיעור או שניים בתהילה. אז ככה, אם בסופרסטארז עסקינן יעל גולדמן היתה מארחת את מייקל ג'קסון (רק שהוא כבר מנוח), רן דנקר היה שמח לפגוש את ליידי גאגא והאתרוגים שלה, עמית פרקש היתה מזמינה את קווין ביונסה והזמרת הצעירה עדי ביטי היתה מטיסה לארץ את הפופסטאר אריאנה גרנדה - רק שהיתה שמחה שכולם ידעו שהגיעה לישראל לכבודה. תירגעי, ביטי.
כעת לכמה בחירות מעניינות, כמו זו של כוכבת הילדים רינת גבאי שהיתה מזמינה לסוכה את אברהם אבינו (ברצינות!), עברי לידר שהיה רוצה לנהל שיחה תחת הסכך עם הבמאי ההוליוודי דיוויד לינץ', הדוגמנית ניבר מדר היתה מרחרחת הדס עם הטופ מודל קייט מוס, בעוד שעומר דרור לא ידע להחליט, עד שבחר לבסוף את בראד פיט - רק כדי לברר מה באמת קרה בינו בין אנג'לינה ג'ולי. למה לא להיפך? חג שמח!