עולם הבידור התעורר הבוקר (שני) בתדהמה כשראה את הידיעות על כך שהדוגמנית טהוניה רובל נפצעה במהלך קטטה שאירעה במסעדת "מסה" היוקרתית, לאחר שכוס או בקבוק נזרקו לעברה. היא נפצעה בראשה, פונתה לבית החולים, ולאחר מכן שוחררה לביתה, לא לפני שהיא מתארת את האירוע כטראומה לא פשוטה עבורה.  רובל הגיבה לראשונה למקרה בתוכנית "אנשים", וסיפרה למראיין חיים אתגר איך התגלגל הערב, שהסתיים, מבחינתה, בתוצאה ממש לא רצויה.

 

מה שלומך?


"בסדר, ברוך השם"

ספרי לנו מה קרה?

"ישבתי עם חברות על הבר, אכלנו, שתינו, ופתאום התחילה איזו קטטה, היה בלאגן, ועף עליי משהו, אני מניחה שמדובר בכוס או בקבוק כי זה היה מזכוכית. אני יצאתי בבהלה מהמקום, ואז קלטתי שהחולצה הלבנה שלי הפכה להיות אדומה. התחלתי לצעוק 'תביאו לי אמבולנס, תביאו לי אמבולנס'. נכנסתי לפוסט טראומה".

רובל המשיכה וסיפרה: "זה היה כמו פיגוע, אללה יסתור, להבדיל אלף אלפי הבדלות, זה היה מפחיד. ניסיתי לעצור את הדימום שהיה לי ליד המוח וגם ליד העין, זה הפחיד אותי. יכולתי להיות בלי עין. הגעתי לבית החולים איכילוב, נתנו לי שם טיפול מסור. אני יודעת שאומרים בתקשורת ובכל מיני אתרים כאלה ואחרים שאני הייתי אחראית לקטטה ולבלאגן, אבל לא הייתי אחראית לזה ולא הייתי קשורה".

לאחר מכן סיכמה: "אני עם ארבעה תפרים, יש לי במצח, ועוד שלושה ליד האוזן. לא יודעים אם תהיה צלקת. אמרתי ישר לדוקטור שתפר אותי, הפלסטיקאי, אני דוגמנית, אני חייבת משחה אנטי צלקתית, אז הוא הביא לי מרשמים. ואני צריכה, כמובן, לצאת לקנות את כל הדברים האלה. לא כדאי שאני אראה לך איך אני נראית עכשיו, אני נראית לא טוב. אבל עוד כמה ימים אני אחזור לעצמי".