טהוניה רובל הגיעה בראשון לבר המצווה של הבן של ירון אילן עם בן זוגה החדש, דוד אמסלם, קפטן בית"ר ירושלים לשעבר. השניים הגיעו בנפרד כדי שלא יצלמו אותם. ועוד מאותה בר מצווש: פאר טסי ואייל גולן ישבו בשולחנות נפרדים ולא אמרו שלום זה לזה. השניים צ׳ילבות מאז שגולן הבריז מהחתונה של טסי, שלא סולח ולא שוכח.

טהוניה רובל (צילום: שוקה כהן)
טהוניה רובל (צילום: שוקה כהן)

>חודש הגאווה בפתח, וההמולה בשיאה. שמעון שירזי מפיק יחד עם אילן אשר ועופר נסים את המסיבה המרכזית בחסות קסטרו, אבל באותו היום ובאותה השעה תתקיים מסיבה עם הפט שופ בויז האגדיים בליין "פוראבר תל אביב", בניהולם של אוהד חיים ואבי אנקורי, ותחת המטרייה של המפיק ראובן לובלין - שפעם היה המנהל האישי של נסים והשותף של שירזי. טלנובלה בוורוד. כדי להוסיף שמן למדורה, החברים לליין מסיבות ה"אריסה", שהיו בסחבקייה עם שירזי, החליטו להתאחד עם הליין המתחרה.


שירזי, ורוד עולה?

"אין לי מושג מאחרים. אצלנו זו מסורת וזו מסיבה עם היוצר הגדול והשגריר שלנו בעולם כל שבת בגאווה לצהרי היום. אין לי מושג מה קורה אצל אחרים. זה לא שלנו".

ומה עם לובלין? הייתם שותפים פעם.

"אין לנו קשר. אנחנו עם עופר נסים באותה מתכונת וזה עובד ומצליח. עפרה (עופר נסים - לג"ש) מלכה ויש רק אחת".

ראובן, הקוסם מלובלין?

"סגרנו את פט שופ בויז לפני חצי שנה, קבענו תאריך וגם טלפנו הרבה לפניהם. הם עשו את הדבר הזה של ההיצמדות לאותו תאריך. פנינו אליהם כדי שנתאחד והם פשוט לא רצו. כבר למעלה משנה אנחנו לא עובדים יחד".

>הסטנדאפיסטית לאה לב נזקקה לפיתוח קול ומי שנחלצה לעזרתה היא גל דה פז.

לאה לב (צילום: גיא גלעד)
לאה לב (צילום: גיא גלעד)