חשבתם שהסאגה במשפחת אהרון נגמרה? ממש לא. בסוף השבוע התפרסמה כתבת דוקו בתוכנית 'סלבריישן' בהגשת צחי קומה, שם אירח לשיחה ראשונה מול מצלמות את הזמר דודו אהרון. אהרון שחווה שנה סוערת הגיב לראשונה על הזוגיות, הפרידה מהארוסה וגם על אמא ציפורה. על הרב המקובל מסלטי שהוזמן על ידי ציפורה לביתה להסיר את הכישוף בזמן שהיה עם הארוסה שיר רוזנבלום אמר אהרון "אם זה רב אז רבנים עכשיו מתהפכים בשמים". הסקרנות של TMI הובילה למקובל שרק לאחרונה פרסם סרטון תמיכה באהרון לרגל הזוגיות החדשה שלו עם נטלי לוי ואף בירך אותו בחתונה וילד בתוך שנה.

האיחוד עם אמא והחברה החדשה. ציפורה, דודו אהרון ונטלי לוי
האיחוד עם אמא והחברה החדשה. ציפורה, דודו אהרון ונטלי לוי

"ישבתי לראות את התוכנית כאחד ששמח בשמחתו של דודו שיצא מהמצב לדרך חדשה וטובה. אבל לגמרי הופתעתי. ציפיתי שיגיד תודה, הרי הוא בתוך תוכו יודע שזה בדיוק מה שעזר לו, רק שנוח לו כרגע לצייר את הדברים אחרת כדי לנקות את השם של האמא היקרה שלו". המשיך וסיפר, " כשהייתי אצלה בבית היא בכתה לי וסיפרה לי את אותם דברים שפורסמו בתקשורת: דודו עזב אותה, הפסיק לתמוך בה כלכלית, התנכר לה ולא נתן לה להיכנס לבית שלו והכל בהוראת בת הזוג עכשיו הוא השלים איתה וחשוב לו שהיא תשמח בבת הזוג החדשה שלו אז הוא מפיל על כולם שניצלו אותה"


וזה לא היה כך?

"ברור שלא, אני בכלל הייתי באילת והתקשר אלי ידיד המשפחה בשם סמי טהרני, הוא סיפר לי על המשפחה הזאת, אני בכלל לא הכרתי אותם. הוא אמר לי שגם אין להם כסף עכשיו בגלל שהבן הפסיק לתמוך בהם, אז באתי לעזור להם מאילת בחינם. שמעתי את הכאב שלהם ועשיתי להם טיפול של הסרת כישוף, הוצאת עין הרע וטיהור"

הרב מלסטי (צילום: צילום פרטי)
הרב מלסטי (צילום: צילום פרטי)

אז לא עשית כישוף על שיר רוזנבלום?

"מה פתאום, אני לא עושה כישופים להרע לאנשים, בסך הכל באתי לבטל את הכישוף שהיה וכל הדברים הרעים ובסוף הדביקו לי שאני זה שעשה כישוף".

מה עוד היה לך במפגש עם המשפחה?

"בהתחלה היו הרבה דמעות מהצד של האמא עוד לפני שהתחלנו את הטיפול. פתאום באמצע שהיא דיברה שאלתי אותה "מי זה זכריה" היא התחילה לרעוד ואמרה לי שזה אבא שלה ז"ל. אמרתי לה שהוא נמצא איתנו עכשיו בחדר והוא רוצה להעביר מסר לדודו. היא שאלה מה המסר וסיפרתי לה שזכריה שומר על דודו מלמעלה אבל הוא כועס שהפסיק לשמור כשרות. היא התייפחה שוב וכאב לה שזה כך, היא אמרה לי שהיא יודעת את זה..."

למה אתה כל כך בטוח שבזכותך אהרון ורוזנבלום נפרדו?

"קודם כל עובדתית הם נפרדו בלי שום סיבה ספציפית, כל מה שאמרו התברר כשקר. בואם תחקרי טוב תראי שאת הפעולה עשיתי בבית שלהם בתאריך 24.1.16 והם נפרדו בתאריך 24.1.17 שנה אחרי. הקב"ה עזר לי להציל את דודו כי הוא אהוב למעלה ואהוב למטה".

אז מה בעצם אתה מצפה שיקרה עכשיו?

"אני מקווה שדודו יחזור בו ויבקש סליחה שהאשים אותי בהאשמות כאלה, הוא צריך להגיד תודה שעזרתי לו "

הציל אותו ממנה? דודו אהרון ושיר רוזנבלום (צילום: שוקה כהן)
הציל אותו ממנה? דודו אהרון ושיר רוזנבלום (צילום: שוקה כהן)