ששי קשת ויונה אליאן עובדים על תוכנית חדשה: "עדיין נשואים", לרגל 40 שנות נישואים. ובזמן שזה קורה נסע קשת עם תיאטרון היידיש, שאותו הוא מנהל, לסיבוב הופעות ברומניה. 

>והבן אריאל קשת, שלפני פחות משנה נפרד מאשתו הראשונה, הזמרת גל דה פז - נישא בשנית לאשת התיאטרון טלי ביק

קשת, אולי הפעם? 


"אני נשוי באושר לאישה נפלאה. אני איש רציני, לא בזבזתי זמן".

יונה אליאן וששי קשת (צילום: אמיר מאירי)
יונה אליאן וששי קשת (צילום: אמיר מאירי)

שרית וינו אלעד
שמשלבת לצד המשחק גם "טיפולים לשינוי גנטי", זכתה לסיקור מאוד לא אוהד ב"דה מרקר", באייטם מורחב שעסק בשרלטנות מאת טלי סובר חירותי, שכתבה עליה דברים מאוד לא מחמיאים בלשון המעטה, כמו "שרית וינו אלעד היא שחקנית וזמרת, ובשנים האחרונות עברה מטמורפוזה והיום משמשת גם כמטפלת.

לאחרונה פרסמה וינו אלעד בעמוד הפייסבוק שלה תעודה מוזרה. החל מאותו יום, כך משתמע מהתעודה, וינו אלעד היא מומחית ‘בריפוי הדנ"א בריברסינג/שיטת להיוולד מחדש'. על פי התעודה היא ‘עברה את כל שלבי ההסמכה, אשר כוללים לימוד ותרגול של 12 סלילי הדנ"א, זיהוי פגמים גנטיים ותיקונם, חניכה לריפוי בעזרת סיבי אור, ושכתוב מחדש של הדנ"א'. שורו הביטו, מעכשיו אפשר לתקן את הדנ"א! פרס הנובל לשחקנית, וכמובן למוריה המלומדים, ממתין בפינה, שהרי טובי החוקרים בעולם לא הצליחו לעשות את מה שמתיימרת וינו אלעד להציע. אם זה לא היה כל כך עצוב, זה היה מצחיק".

אחרי הפרסום הסירה וינו–אלעד את התעודה המפורסמת מהעמוד.

וינו–אלעד, מניחה שנפגעת מהפרסום, תוכלי לשתף?

"לא קראתי. הנחתי שאם זה לא מספיק חשוב כדי לבקש את תגובתי - אז זה לא מספיק חשוב".

טלי חירותי–סובר סירבה להגיב.

שרית וינו אלעד (צילום: גורן ליובונצי'ק)
שרית וינו אלעד (צילום: גורן ליובונצי'ק)

>עמרם מצנע, פעם מועמד העבודה לראשות הממשלה, מסיע חולים לעזה. מצנע: "יש עמותה שקוראים לה 'בדרך להחלמה'. היא הוקמה על ידי יובל רוט, אח שכול, שאחיו נרצח על ידי טרוריסטים פלסטינים. הוא יצר תקשורת עם פלסטינים ולאט־לאט החלה הסעה לפלסטינים חולים, לא רק ילדים, גם אנשים מבוגרים. העמותה מונה מאות מתנדבים. אני הצטרפתי לאחר ששתי האחיות שלי התחילו וסיפרו לי שהן מעורבות. פעם בשבוע, חצי יום, נוסע בדרך כלל למעבר ארז ברצועת עזה ולוקח חולים להדסה וגם לבתי חולים פלסטיניים".

לא מפחיד?

"בכלל לא. החולים צריכים אישורים מהרשות הפלסטינית, החמאס, ואז השב"כ עושה מסננת מאוד צפופה. צריכים הזמנה לבית החולים המסוים. השב"כ מגביל לאנשים מבוגרים וילדים. הם מאוד אסירי תודה. מקווה שבימים שיבואו יהיה בסיס חברתי אנושי. החיים שלהם ברצועת עזה נוראיים".