אחרי תקרית האופנה המביכה שאירעה בראשון האחרון בה שתי מגישות החדשות ההריוניות יונית לוי ותמר איש שלום לבשו אותה חולצה שחורה במהדורה, החליטו הנשים להגיע הפעם מוכנות מבעוד מועד ולתאם מראש את הבגדים.

בעקבות הדיווחים השונים על תקרית האופנה המביכה החליטה לוי למנוע מקרה חוזר ולתאם מראש עם איש שלום את הבגדים לשידור ולא בהודעה אישית בוואטסאפ אלא בציוץ פומבי בטוויטר . יונית לוי העלתה תמונה של האאוטפיט שהיא תכננה ללבוש אמש במהדורת החדשות והוסיפה את הציוץ "הערב בחדשות כנראה שאני אלך על זה" ותייגה את תמר איש שלום. תמר איש שלום לא נותרה אדישה לפנייתה של לוי והחליטה להלחיץ את המערכת של חדשות 2 כשהעלתה בדיוק את אותו אאוטפיט לצד הכיתוב "סגור".




כנראה זה מה שמנע בסופו של דבר מלוי ללבוש את הג'קט האפור והחולצה הצהובה שתכננה כי אמש במהדורה היא לבשה חולצה כחולה וג'קט שחור. אליהם הצטרפה גם מגישת חדשות "כא"ן גאולה אבן שהכניסה את עצמה לפול התיאומים בין השתיים. כך שאבן העלתה ציוץ בטוויטר עם צילום של חולצה אותה היא תכננה ללבוש אמש במהדורה, והוסיפה את הכיתוב: "רק לוודא, מעדכנת" ותייגה את יונית לוי ותמר איש שלום. חמודות!.


מהדורת יום ראשון. יונית לוי ותמר איש שלום (צילום מסך)
מהדורת יום ראשון. יונית לוי ותמר איש שלום (צילום מסך)