שבועות לא פשוטים עוברים על מגישת החדשות ההריונית יונית לוי שמוצאת עצמה במרכז כותרות מדורי הבידור שבוע אחרי שבוע, לעיתים בכותרות חיוביות ולעיתים קצת פחות. כזכור, לפני כחודשיים הופץ סרטון חדש לרשת החושף את לוי ברגע מביך מתעצבנת ונוזפת בצוות שסביבה במהלך ההכנות לשידור, לאחר מכן מצאה עצמה לוי בתקרית לבוש מביכה במסך כשלבשה אאווטפיט זהה לזאת שלבשה המתחרה מגישת חדשות עשר תמר איש שלום, שם זה לא נגמר כי לפני כשבועיים אבדו תכשיטי היוקרה שהייתה אמורה לענוד לוי בשידור בשווי עשרות אלפי שקלים אך הם נמצאו כעבור שבוע בתחנת המשטרה על ידי עוברת אורח.

האירועים סביב לוי המשיכו גם בשבוע שעבר כשמגישת החדשות נפצעה במהלך ההכנות למהדורה, נחבלה בראשה ונאלצה לעזוב את השידור ולצאת למנוחה בביתה. אז כעת אנו שמחים לדווח שמצבה טוב ובקרוב מאד היא תשוב למהדורה בתקווה לשנת 2018 מוצלחת ורגועה יותר.

איזה כיף! יונית לוי (צילום: פביאן קולדורף)
איזה כיף! יונית לוי (צילום: פביאן קולדורף)


אז רגע אחרי שציינו את השנה החדשה נדווח כי לוי שנמצאת בשלבי הריון שלישי מתקדמים כבר יודעת את מין העובר. אז לכל כתבי חדשות 2 שמתלבטים באיזה צבע לקנות מתנה אז תבחרו בצבעים של ורוד כי לוי ועידו רוזנבלום מצפים לצאצאית קטנה שתצטרף לשני אחיה יהונתן בן הארבע ואנני בת השנתיים.