לידיעת אלכסה דול, החברה של האקס שלך רז זלצרמן עושה העתק הדבק אליך והולכת בדרכך. זהירות מתחרה! כבר מזה כחצי שנה  זלצרמן, האקס של דול שרץ איתה למיליון בעונה הרביעית, חובק זוגיות חדשה ויציבה עם דוגמנית צעירה בת 20 העונה לשם אלה אילון ומזכירה במעט את האקסית המיתולוגית.

אילון היא דוגמנית צעירה ואושיית אינסטגרם עם 142 אלף עוקבים ונבחרה לאחרונה לשמש כנערת מותג בגדי הים של פלפל לשנה האזרחית החדשה כך שהיא הולכת בדרכה של דול שגם היא שימשה פרנזטורית לבגדי ים לחברה המתחרה. זלצרמן שמסרב להרפות מבת הזוג החדשה התייצב בהפתעה על סט הצילומים לפרגן ולשמור על אהובתו. על הדרך ניצל את תשומת הלב התקשורתית על הסט ודגמן נשיקה לוהטת מול עדשות המצלמה בכדי לנפנפף מול כולם בזוגיות הדביקה של השניים.

סופרייז. רז זלצרמן ואלה איילון (צילום: שוקה כהן)
סופרייז. רז זלצרמן ואלה איילון (צילום: שוקה כהן)


אילון למי שתוהה עדיין חיילת צעירה שצפויה להשתחרר בקרוב מצה"ל ומתכננת לטוס לאירופה ולארה"ב לנסות את מזלה בקריירת דוגמנות בינלאומית. אנחנו לא אוהבים להרוס שמחות אבל זה מזכיר לנו תסריט שעשוי לחזור על עצמו עם סוף פחות אופטימי. כזכור, אחרי שלוש שנות זוגיות יציבה של דול וזלצרמן השניים נפרדו לאחר שדול ניסתה קריירה בינלאומית וחיה על מזוודות מה שהוביל לקרע ביחסים ובסופם לפרידה. תזכרו שהיינו הראשונים להזהיר.

נעים להכיר
נעים להכיר

ואו
ואו

מפה היישר למשמר המפרץ
מפה היישר למשמר המפרץ